אא

טיסת בכורה לחג המולד: אוסטריאן איירליינס השיקה טיסה חגיגית לטרומסו בנורבגיה

טיסת הבכורה החגיגית אל יעד השלג, טיולי הטבע והזוהר הצפוני, הפופולרי מאד בחודשי החורף, סיפקה לנוסעים חוויה ייחודית. אוסטריאן החליטה לשלב את טרוטמסו גם בלוח טיסות הקיץ

צילום:shutterstock צילום:shutterstock

טיסת OS 329 של אוסטריאן איירליינס הייתה טיסה מיוחדת. לא רק בגלל שחברת התעופה האוסטרית המריאה בטיסת הבכורה שלה לטרומסו בנורבגיה ביום שבת האחרון ב-10:35, אלא גם בגלל שהנוסעים בטיסה זכו להפתעה לכבוד חג המולד.

במהלך הטיסה בת 3.5 השעות, תא הנוסעים של האיירבוס 320 הפך לשוק חג מולד מעופף – פונץ', עוגיות והפתעות קטנות לנוסעים, כובעי סנטה קלאוס אדומים על המושבים, וכן הצוות שיצר אווירת חג המולד על הטיסה.

טרומסו היא היעד המתאים ביותר לטיסת חג המולד. זוהי נקודת המוצא האידיאלית לצפות בתופעת הטבע של הזוהר הצפוני המרתק בשמי הלילה, ובחודשי החורף ניתן לראות את מחזה הצבעים בעוצמה רבה במיוחד. יתר על כן, טרומסו היא גם יעד פופולרי מעבר לכך ומציעה מגוון אטרקציות וטיולי טבע.

אוסטריאן איירליינס מציעה את הטיסה הישירה בין וינה לטרומסו פעם בשבוע בימי שבת בלוח הטיסות של החורף. בלוח הטיסות של קיץ 2023 חברת התעופה האוסטרית תטוס ליעד הנופש גם בימי שני מתחילת יוני עד סוף אוגוסט.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אוסטריאן איירליינסוינהטרומסו

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: