אא

יצואנית פרי הדר לחו"ל: "היפנים משוגעים על פומלות, האירופאים על תפוזים"

חברת מטעי בן עזר, העוסקת בגידול/ייצוא פרי הדר ובייצור/שילוח תיבות שי לחו"ל המבוססות על תוצרת מקומית, מדווחת על זינוק במכירות לחג המולד והשנה האזרחית החדשה

מטעי בן עזר. צילום: יח"צ מטעי בן עזר. צילום: יח"צ

חברת מטעי בן עזר מדווחת על ביקושי שיא של חבילות שי לחג המולד והשנה האזרחית החדשה. מדווחת היום (ג') על גידול של כ-30% בהיקף משלוח תיבות שי לחו"ל בהשוואה לנתוני אשתקד.

מטעי בן עזר עוסקת למעלה מ-100 שנה בגידול וייצוא פרי הדר וכ-50 שנה בייצור ושילוח תיבות שי לחו"ל. מהחברה נמסר כי רוב ההזמנות מתבצעות ע"י הקהילה העסקית, בולטות בהן חברות ישראליות הפעילות באירופה בתחום הנדל"ן, התשתיות, חברות הייטק ותיירות השולחים מתנה לשותפיהם העסקיים. עוד נמסר שגם "גופים ציבוריים וממשלתיים מזמינים ארגזי פירות ומטעמים הנתפסים כמתנה לגיטימית העונה לפרוטוקול האתי של המדינות". עוד בין הלקוחות, אנשים פרטיים המעוניינים לשמר את הקשר עם יקיריהם מעבר לים.

זאת ועוד, מטעי בן עזר מפעילה מידי שנה מספר מרכזים לוגיסטיים מקוררים באירופה ובארה"ב, שם נארזים חבילות הפרי והמעדנים מישראל ומשוגרים ליעדיהן על ידי חברות שיגור בינלאומיות.

שרונה שניצר, מנכ"ל משותף בחברת מטעי בן עזר: "בעקבות הסכם סחר חופשי שייכנס לתוקף בקרוב, אנו עדים לזינוק בהזמנות לדרום קוריאה הנעשות על ידי חברות וגופים שזורעים את הזרעים הראשונים לקידום הזדמנויות ושותפויות עסקיות חדשות. בנוסף,  חברות ישראליות רבות בבעלות ישראלית הממוקמות בחו"ל, בוחרות לשלוח את מתנות החג דרך ישראל על מנת לבדל עצמן על פני המתנות המסורתיות".

"גם השנה משמר התפוז הישראלי את מעמדו כמתנה המבוקשת ביותר. 25% מהתפוזים בכל קטיף, המהווים למעשה את התפוזים האיכותיים ביותר, מיועדים לתיבות השי. החברה שולחת לחו"ל פרי הדר במכולות קירור עד פתח הבית או בית העסק ודואגת לצרף את מיטב הטעמים שמשלימים את החוויה, מתוצרת ישראלית, תוך מתן דגש לאיכות ולטעם. בין המוצרים: יינות בוטיק, שמנים וזיתים, שוקולד איכותי, מוצרי ספא, חפצי אומנות, קונפיטורות מפירות הארץ וכדומה".

"במהלך השנים למדנו על ההעדפות של תושבי כל מדינה. ביפן למשל, משוגעים על פומלות הנחשבות לפרי נדיר וטעים. בסין לעומת זאת, מעדיפים את הניחוח הים תיכוני למשל של השמן זית, עוגיות בקלווה ודבש. האירופאים מעדיפים פירות הדר, במיוחד זן מיוחד של תפוז הגדל בשפלה ומבשיל יחסית מוקדם לעונה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חג המולדיצוא

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: