אא

חנוכה באל על: ספר דיגיטלי, מתנות לילדים, סופגניות והדלקת נר עם גדוד צנחנים

טקס הדלקת נר התקיים בטרקלין המלך דוד בהשתתפות מנכ״לית אל על והרב ישראל מאיר לאו. אל על יוצאת בשורת הטבות לחנוכה לשמונה ימים, ביניהן: ספר דיגיטלי להורדה במתנה, שידורי סטרימינג, מתנות לילדים ועוד

משמאל: דינה בן טל והרב לאו. צילום: דוברות אל על משמאל: דינה בן טל והרב לאו. צילום: דוברות אל על

חברת אל על ערכה טקס הדלקת נר ראשון של חנוכה באירוע חגיגי בטרקלין הבית שלה "המלך דוד" בנתב"ג, בהשתתפות מנכ"לית החברה דינה בן-טל גננסיה, המשנה למנכ״ל עומרי כהן ובכירים נוספים מחברת התעופה.
אורח הכבוד שהגיע להדליק נר ולשאת דברים היה הרב ישראל מאיר לאו, וכן נציגי גדוד הצנחנים 202, גדוד אשר אל על מאמצת כבר מספר שנים במסגרת מיזם "אמץ-לוחם". טרקלין המלך דוד קושט באלמנטים של חג החנוכה, וכן הוצבה עמדת קוקטיילים צבעונית בחינם עבור לקוחות אל על.
בתוך כך יוצאת אל על בשורה של הטבות לשמונה ימים בלבד ובהן: ספר דיגיטלי או קולי במתנה להורדה מאתר עברית לכל נוסעי אל על, לבחירה אישית לטובת הנעמת זמן הטיסה, מתנות ברוח החג יחולקו לילדים בטיסות ליעדים ארוכי טווח, נוסעי מחלקות היוקרה ייהנו מסופגניות במהלך הטיסות השונות ועוד.
במהלך ימי החג, ייהנו אורחי הטרקלין מעמדת קוקטיילים של ספייסהאוס הנפתחת מידי ערב ומגישה מגוון קוקטיילים צבעוניים.
כמו כן, כפי שכבר פורסם בפספורטניוז, ניתנה האפשרות לגלישה בחינם באינטרנט בטיסות אשר המריאו בזמן שידור גמר המונדיאל לטובת הנוסעים שלא רצו לוותר על צפייה במשחק וכידוע, טוב שלא וויתרו. השידור של המונדיאל בטיסות היווה חוויה מיוחדת עבור הנוסעים.
לדברי אורן כהן בוטנסקי, סמנכ"ל לקוחות ושירות באל על: "אנו פועלים לטובת יצירת חוויית לקוח נעימה וזכורה לטובה שגורמת ללקוחות אל על לבחור בנו שוב ושוב, חלק ממרכיבי החוויה מלבד השירותיות והמקצועיות, אלו רגעים קטנים ברוח ישראלית שאנו מייצרים ללקוחותינו הן בימי חג והן במהלך כל השנה.״
 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: