אא

עם מסי: 5 המקומות שחובה לבקר בארגנטינה

בשבוע בו נדמה שהעולם כולו נצבע תכלת ולבן, יצא מסי לסיבוב ניצחון בארגנטינה. Two Flying Boys החליטו לקפוץ על האוטובוס של הנבחרת ולהצטרף לסיור בחמשת המקומות הכי יפים בארגנטינה

אושואיה. צילום: Shutterstock אושואיה. צילום: Shutterstock

מנדוזה – מלבק למרגלות האנדים

עם ייצור של כמעט 1.4 מיליארד ליטרים של יין בשנה, ארגנטינה היא יצרנית היין השישית בגודלה בעולם אחרי איטליה, צרפת, ספרד, ארה"ב ואוסטרליה. וכשמדברים על יין בארגנטינה מדברים על מנדוזה, הלב הפועם של תעשיית היין המקומית. במנדוזה היפה מעל אלף יקבים, אשר עשו להם שם עולמי בזכות היינות האדומים בכלל ויין המלבק בפרט. אם אתם חובבי יין, ביקור באזור שנמצא למרגלות הרי האנדים המדהימים הוא אתר חובה מבחינתכם. 

מנדוזה, הלב הפועם של תעשיית היין הארגנטינאית. צילום: Shutterstockמנדוזה, הלב הפועם של תעשיית היין הארגנטינאית. צילום: Shutterstock

מנדוזה, הלב הפועם של תעשיית היין הארגנטינאית. צילום: Shutterstock

מפלי האיגואסו – עוצמתו של הטבע

אי אפשר לבקר בארגנטינה מבלי להגיע לנקודת הגבול עם ברזיל ופרגוואי ולחזות בפלא הטבע הזה.  275 מפלים המצויים במקטע של 2.7 ק"מ נופלים מגובה מקסימלי של 82 מטרים על רקע צמחיה טרופית מרהיבה. מלבד המפלים המהפנטים, תוכלו לפגוש אלפי פרפרים, עכבישים וחרקים אחרים, טוקנים, תוכים צבעוניים, קופים וחיות נדירות כמו יגוארים.

מפלי האיגואסו, פלא טבע עוצמתי. צילום: Shutterstockמפלי האיגואסו, פלא טבע עוצמתי. צילום: Shutterstock

מפלי האיגואסו, פלא טבע עוצמתי. צילום: Shutterstock

בואנוס איירס – טנגו פינת אוויטה

בואנוס איירס היא ללא ספק אחת הערים הגדולות והאטרקטיביות ביותר בדרום אמריקה. אל תפספסו ביקור בלה בוקה, השכונה הססגונית ביותר של בואנוס איירס בה שוכן מוזיאון הרחוב המפורסם קמיניטו. במדרחוב בתים צבעוניים, פסלים משעשעים, בתי קפה, מוזיקה ורקדני הטנגו. אחרי שרקדתם, לכו להיזכר מהיכן באתם ולאן אתם הולכים באחד מבתי הקברות המפורסמים והיפים בעולם (בו קבורה אווה פרון) בשכונת רקולטה האופנתית. השכונה עשירה במוזיאונים, גלריות אמנות, בתי קפה שיקים וחנויות בוטיק.

קמיניטו בלה בוקה, בואנוס איירס. צילום: Shutterstockקמיניטו בלה בוקה, בואנוס איירס. צילום: Shutterstock

קמיניטו בלה בוקה, בואנוס איירס. צילום: Shutterstock

קרחון פריטו מורנו

בפארק הקרחונים בפטגוניה שהוא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו נמצא לו גם קרחון הענק פריטו מורנו. שטחו של הקרחון 250 קמ"ר, אורכו כ-30 ק"מ ועומקו מגיע עד לכ-700 מטר. הקרחון מתקדם לכיוון אגם ארגנטינה במהירות של שני מטר ליום (כ-700 מטר בשנה). מהעיירה אל-קלפאטה יוצאים סיורים לקרחון ובתקופת הקיץ זוכים התיירים הרבים לחזות בנפילות של גושי קרח גדולים למי האגם. 

אחד מאתרי התיירות המרכזיים בארגנטינה. צילום: Shutterstock

ארץ האש בסוף העולם

בקצה הדרומי של ארגנטינה, פטגוניה מפורסמת בנופים מהמרהיבים שכדור הארץ יודע להציע. אושואיה, העיר הדרומית בעולם – היא נקודת זינוק פופולרית לטיולים לאנטארקטיקה או לפארק הלאומי "ארץ האש" שהוא גן עדן לטיולי יום וטרקים המציעים נופים חד פעמיים המשלבים את הרי האנדים, רצועות ארוכות של מישורים ורמות, מפלים גבוהים, יערות עבותים, אגמים יפהפיים וקרחונים. בעונת הקיץ תהנו בה מאור יום כ-20 שעות ביממה.

הפארק הלאומי ''ארץ האש''. צילום: Shutterstockהפארק הלאומי ''ארץ האש''. צילום: Shutterstock

הפארק הלאומי "ארץ האש". צילום: Shutterstock

בלוג טיולי היוקרה Two Flying Boys באתר, ובאינסטגרם

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ארגנטינה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: