אא

אל על פותחת עונת סקי בבולגריה: מציעה כרטיס טיסה בביזנס במחיר מבצע

לרגל פתיחת עונת הסקי, אל על, שתפעיל בקו גם את מטוס הדרימליינר שלה, יוצאת בהטבת חורף: הטסת ציוד סקי בחינם ומחיר מבצע לסופיה במח' עסקים. כמה יעלה כרטיס טיסה?

מטוס אל על בסופיה. צילום: יח"צ מטוס אל על בסופיה. צילום: יח"צ

אל על, המטיסה את מספר הנוסעים הגבוה ביותר מדי חורף לסופיה שבבולגריה, נבחרה לפתוח את עונת הסקי בבולגריה ע"י הנהלת שדה התעופה בסופיה. בטקס חגיגי שנערך בשדה התעופה השתתפו: מנהל השדה, חסוס קבלרו, סגנית שר התיירות הבולגרי, מריאלה מודבה, ס. סמנכ"ל תפעול בינלאומי באל על, קובי גולן, נציגי החברה בבולגריה וקונסולית ישראל בבולגריה, אורלי דפנה סונה ובכירים נוספים ממשרד התחבורה והתיירות בבולגריה.

אל על מפעילה 4 טיסות שבועיות לסופיה בימי ראשון, שלישי, רביעי ושישי. רוב הטיסות יבוצעו באמצעות מטוס 737 הכולל 2 מחלקות שירות - תיירים ועסקים. לאור הביקושים הגבוהים, אל על תפעיל החל מינואר 2023 גם את הדרימליינר - מטוס הדגל, בקו לסופיה. זאת ועוד, הודיעה היום (ד') החברה על הטבה מיוחדת לחובבי הסקי בעונת החורף הקרובה: הטסת ציוד סקי בחינם.

זאת ועוד, אל על הודיעה כי מחיר כרטיס טיסה לסופיה יעלה החל מ-279$ ללא כבודה והושבה (Lite) ומחיר של החל מ-369$ לכרטיס קלאסיק הכולל כבודה והושבה. כמו כן הודיעה על מבצע למשך שבועיים בלבד על כרטיס טיסה במחלקת עסקים לסופיה במחיר של 599$ לרוכשים כרטיסים בין ה-21 ועד ה-31 לדצמבר, להמראות בין ה-1.1.23 ועד ה-28.2.23, (מלאי מושבים מינימלי במבצע: 350). חברי מועדון הנוסע המתמיד יכולים לרכוש כרטיס טיסה בשילוב מזומן ונקודות (Cash&Points) - הוזלת כרטיס הטיסה בתמורה לנקודות. מלבד כרטיסים מסוג Lite, הכרטיסים כוללים גם הטסת כבודת סקי ללא עלות, מגלשיים/סנובורד. 

קובי גולן, ס. סמנכ"ל תפעול בינלאומי אל על: "בשנים האחרונות אנו מזהים מגמה הולכת וגוברת של ישראלים אשר טסים לסופיה בולגריה, לחופשות סקי, מדובר ביעד אהוב מאד על הישראלים. אל על רואה בסופיה יעד אסטרטגי ומשקיעה משאבים רבים על מנת לאפשר לעוד ישראלים ליהנות מאתרי הסקי המקצועיים שסופיה מציעה ומנופיה המדהימים. אנו מזמינים את הקהל הבולגרי להגיע לישראל וליהנות מהאקלים, מאתרי הקודש מהשפע הקולינרי ומהטבע המגוון שיש לה להציע". 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלבולגריהסקיסופיה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: