אא

אייר פראנס: שני איגודי דיילים מאיימים לשבש את טיסות החברה בשבועיים הקרובים

איגודי הדיילים UNAC ו-SNGAF הכריזו על שביתה החל ממחר, ה-22 בדצמבר, עד ה-2 בינואר. החברה מקווה לבצע את כל הטיסות כמתוכנן במהלך ימי השביתה הצפויה

אייר פראנס . צילום: יח"צ אייר פראנס . צילום: יח"צ

שני איגודי צוות תא הנוסעים של אייר פראנס, UNAC ו-SNGAF, הודיעו כי ישבתו מה-22 בדצמבר עד ה-2 בינואר. למרות השביתה בתקופת השיא של חג המולד והשנה החדשה, חברת התעופה הצרפתית מקווה להימנע מביטולים או עיכובים של טיסות, אך לעת עתה לא הצליחה להגיע להסכם עם האיגודים.

לפי העיתון 'לה מונד', אייר פראנס מתכננת לפעול באופן מלא גם נוכח היעדרות של צוותי דיילים בעונת השיא של הנסיעות. בעוד חברת התעופה מתחייבת להפעיל את כל לוח הטיסות שלה מחר ביום חמישי, ה-22 בדצמבר, היא כאמור צפויה לשיבושים בימים הקרובים.

שני האיגודים, שובתים בשל כישלון להגיע להסכמים קיבוציים עם ההנהלה, שהתוקף שלהם הסתיים ב-30 באוקטובר, כאשר מאז צוות הדיילים עובד ללא הסכם. מנכ"לית אייר פראנס, אן ריגיי, ומנכ"ל קבוצת אייר פראנס-KLM, בן סמית', התחייבו לא לשנות את תנאי ההסכם הקיבוצי הקודם עד לחתימה על הסכם חדש, אך איגודי העובדים דורשים לפחות חוזה זמני להבטחת הטבות עד להגעה להסכם עבודה חדש. נכון להערב (רביעי), השביתה לא צפויה להשפיע על הטיסות אל ומישראל. 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר פראנסאן ריגייבן סמית'

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: