אא

הממשלה שבדרך: האם ח"כ דודי אמסלם ייקח את תיק התחבורה?

ח"כ מהליכוד, שרוצה להיות שר המשפטים או יו"ר הכנסת, עשוי להתפשר בסופו של דבר על תיק התחבורה ולגרום בכך לטלטלה בכל חלוקת תיקי הליכוד. והאם במקרה שכזה, ח"כ חיים כץ יהיה שר התיירות הבא?

הכנסת. צילום: 123rf הכנסת. צילום: 123rf

לאחר שראש הממשלה המיועד, ח"כ בנימין נתניהו, הודיע אמש (ד') לנשיא המדינה, יצחק הרצוג, כי עלה בידיו להקים את הממשלה, במפלגתו, הליכוד, יש דריכות גדולה באשר לחלוקת התיקים.

נתניהו שומר לעצמו קרוב מאוד את ההחלטות. אמש אמר אחד השרים המיועדים: "אולי הוא יגיד על חלוקת השרים לכל אחד כאשר יעלה להישבע".

עדיין לא ברור מה יהיה עם תיק התחבורה. בתחילה, אלי כהן היה מיועד לתיק כשמירי רגב הסכימה לקחת את תיק החינוך. אחרי זה רגב חזרה בה וסירבה לקחת את תיק החינוך המקוצץ ורצתה לשוב לתיק התחבורה בו החזיקה בעבר וכבר מכירה. אך למשוואה הזו עשוי להיכנס גם ח"כ דודי אמסלם.

האחרון התבטא שוב ושוב שהוא מוכן רק לתיק המשפטים או לתפקיד יו"ר הכנסת. ראש הממשלה המיועד נתניהו לא מתלהב לתת לו את המשפטים או יו"ר הכנסת. הוא מעדיף את ח"כ יריב לוין כשר המשפטים ואת ח"כ אמיר אוחנה כיו"ר הכנסת. בסביבת הליכוד אמרו אמש כי אמסלם יהיה מוכן ככל הנראה להתפשר על תיק התחבורה אך זה יצור לנתניהו פלונטר ענק עם חלוקת התיקים.

ח"כ חיים כץ הוא המועמד המוביל בשלב זה לתפקיד שר התיירות במקום יואל רזבוזוב מ"יש עתיד", כפי שפרסמנו לראשונה בפספורטניוז. אך כל הטלטלה עם ח"כ אמסלם עלולה להשפיע על כלל חלוקת התיקים של נתניהו לחברי הכנסת של הליכוד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בנימין נתניהושר התיירותראש הממשלהשר התחבורה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: