אא

הודו מתחילה לבצע בדיקות קורונה אקראיות לנוסעים בינלאומיים

על רקע הזינוק במקרי קורונה בסין ובמדינות אסיאתיות נוספות, ממשלת הודו החליטה לנקוט מגוון אמצעי זהירות כדי למנוע את התפשטות הנגיף בתוך הודו, קוראת לעטות מסכות במקומות צפופים ומעודדת אזרחים ותיקים להתחסן

צילום: 123rf צילום: 123rf

בעקבות סין, החווה עלייה משמעותית במקרי קורונה לאחר שהחליטה להקל ביישום מדיניות 'אפס קורונה' המחמירה שלה, וכן התפרצות מחודשת של הקורונה במדינות אסיאתיות נוספות, כמו: יפן, קוריאה הדרומית, טאיוון ועוד, בכירי מערכת הבריאות בהודו ממליצים לאזרחים לנקוט אמצעי זהירות כדי למנוע את התפשטות הנגיף בתוך הודו.

"לאור התגברות מקרי קורונה במדינות מסוימות, סקרנו את המצב עם מומחים ופקידים. הקורונה עדיין לא נגמרה. הנחיתי את כל הנוגעים בדבר להיות ערניים ולחזק את המעקב. אנחנו מוכנים לנהל כל מצב", צייץ בטוויטר שר הבריאות של הודו, ד"ר מנסוך מנדוויה.

הצעד המשמעותי הראשוני, עליו החליט השר, הוא לבצע בדיקות קורונה אקראיות לנוסעים בינלאומיים כדי למנוע ככל האפשר ייבוא קורונה למדינה ע"י תיירים זרים.

בעקבות פגישתו של שר הבריאות עם מומחי רפואה ובריאות הציבור, הוא קרא לאזרחי המדינה לעטות מסכה והורה ללא מחוסנים להתחסן בהקדם נגד קורונה.

"השתמשו במסכה אם אתם נמצאים במקום צפוף, בפנים או בחוץ. זה חשוב על אחת כמה וכמה לאנשים עם מחלות נלוות או בגילאים גבוהים יותר", אמר. "רק 27-28% מהאנשים קיבלו חיסון. אנו פונים לאחרים, במיוחד לאזרחים ותיקים, לקבל חיסון. חיסון הוא אמצעי זהירות חובה לכולם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הודוקורונהחיסון לקורונה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: