אא

SWISS מחדשת את ההכשרה והגיוס של טייסים חדשים בשנה הקרובה

ההכשרה למועמדים המתאימים תתבצע באקדמיה האירופית לטיסה, המופעלת על ידי LAT -Lufthansa Aviation Training. המועמדים שיתקבלו לאקדמיה יוכלו לזכות גם בתמיכה כספית

צילום: 123rf צילום: 123rf

חברת התעופה  SWISSתחדש את הגיוס וההכשרה של טייסים חדשים בשנה הקרובה, לאחר השעיית הפעילות עקב מגפת הקורונה. SWISS גם תעסיק 80 'קצינים ראשונים', שכבר סיימו את הכשרתם ב-LAT- Lufthansa Aviation Training  בשווייץ.           

"אנחנו מרוצים מכך שאחרי הקפאה של שנתיים, אנחנו יכולים כעת להציע דור חדש של טייסים ל-SWISS. סיכויים לתפקיד משמעותי, לקריירה רצינית ולמקום עבודה אטרקטיבי, נפתחים בפניהם, ונוכל לברך עוד עמיתים חדשים שיצטרפו לצוות הטייס שלנו", אומר ראש מחלקת התפעול ב-SWISS, סטפן-קינן שייב.

ההכשרה בת השנתיים של הטייסים החדשים של SWISS תבוצע על ידי האקדמיה האירופית לטיסה (EFA) המופעלת על ידי LAT. ההכשרה תתקיים במקומות שונים כולל Opfikon ו-Grenchen בשוויץ ו- Goodyear (אריזונה) בארה"ב.

"עכשיו זה הזמן האידיאלי עבור אנשים צעירים מוכשרים לחפש קריירת טייס", אומר מנואל מאייר, מנכ"ל Lufthansa Aviation Training Switzerland AG. "כארגון ההדרכה של קבוצת לופטהנזה, שבסיסה בשווייץ, אנו מציעים למועמדים שלנו הכשרה בסיסית ואימוני טיסה באיכות גבוהה עם מדריכי SWISS וצי מטוסי אימון חדישים".

המועמדים המעוניינים להצטרף חייבים להיות בעלי הכשרה מקצועית בסיסית של 3 שנים לפחות או ברמת כניסה ללא בחינות לאוניברסיטה. סטודנטים לטייס בהכשרה של SWISS יכולים גם ליהנות מסיוע במימון עלויות הקורס.

מועמדים יכולים להגיש מועמדות כעת, וימצאו מידע נוסף ב: www.swiss.com או באתר www.european-flight-academy.com.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: SWISSלופטהנזה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: