אא

ממן: שכרו של עופר בלוך המנכ״ל, עשוי להגיע לסך של 3.504 מיליון שקל

עופר בלוך יהיה זכאי למענק שנתי בסך של כ-1.900 מיליון שקל ושכר חודשי של כ-95 אלף שקל. "בהתחשב בגודלה של החברה, אופי פעילותה ומורכבותה, וכן כישוריו מומחיותו, ניסיונו המקצועי"

צילום: 123rf צילום: 123rf

האסיפה הכללית של חברת ממן תתכנס ביום שני הקרוב, בין השאר כדי לאשר את שכרו והמענק השנתי של המנכ"ל, עופר בלוך.

תנאי העסקתו של בלוך אמורים להיות מאושרים החל מ-21.9.2022 .

שכרו של בלוך אמור להיות לפי 95 אלף שקל ברוטו לחודש, 1.604,496 מיליון שקל לשנה. בלוך אמור לקבל מענק שנתי שמורכב מכ-3.4% מהרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות.

בחברה חישבו, בהנחה כי הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות לשנה שלמה בה יהיה מועסק בלוך כמנכ"ל יהיה זהה לרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות בגין שנת 2021 אז הוא יזכה למענק שנתי של כ-1.900 מיליון שקל. סה"כ שכרו השנתי ברוטו של בלוך יסתכם בסך של 3.504,496 מיליון שקל.

ועדת התגמול והדירקטוריון של ממן ציינו כי: "התגמול המוצע בהתחשב בגודלה של החברה, אופי פעילותה ומורכבותה, וכן כישוריו, מומחיותו, ניסיונו המקצועי, השכלתו והישגיו של בלוך, אופי התפקיד ומורכבותו, הונו הוגן וסביר בנסיבות העניין".

עוד מציינים כי ועדת התגמול והדירקטוריון כי: "המנגנון לקביעת המענק השנתי למנכ"ל הינו הוגן וסביר וכי הוא מקדם את מטרות החברה ואת התכנית העסקית של החברה בראייה ארוכת טווח בהתחשב בגודלה של החברה ואופי פעילותה. תרומתו הצפויה להשגת יעדי החברה ולהשאת רווחיה, והכל תוך יצירת מסגרת תגמול מיגתית וראויה".

בחברה קבעו כי בלוך יהיה זכאי למענק שנתי בכל שנה בה השלים שישה חודשי עבודה. כמו כן בחברה קבעו כי תנאי הסף לתשלום מענקים לפיו הרווח הנקי בשנת המענק לא יפחת מסך של 25 מיליון שקל. 

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ממןממן תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: