אא

לעולם בעקבות השמש: חופשה קיצית בחורף

חופים מהיפים בעולם, יעד שטוף השמש הקרוב ביותר לישראל בחורף ואחד מהמקומות הבודדים בעולם ש(עדיין) מציגים טבע בתולי לצד חוויית אירוח ברמות הגבוהות ביותר. איי סיישל - גן עדן עלי אדמות. רק 6 שעות מנתב"ג

צילום: Two Flying Boys צילום: Two Flying Boys

"נתראה בקרוב בגן עדן". כך נחתמו כל המיילים עם אישורי ההזמנות שלנו לאיי סיישל. אנחנו מודים שלפני שיצאנו מהארץ זה נשמע קצת כמו קלישאה תיירותית, אבל ככל שגלגלי המטוס התקרבו למסלול הנחיתה המקביל לאוקיינוס ההודי, נתגלתה צמחייה טרופית לצד חופי חול לבן, מי טורקיז ושמי תכלת כמוהם לא ראינו בכל מסעותינו ברחבי העולם. 

לחופשה הזו יצאנו בהרכב משפחתי מלא - Two Flying Boys וזוג התאומים בני העשר שלנו. חזרנו ממנה מאושרים, שזופים ועמוסי חוויות עם טעם (גדול) של עוד. 

Constance Ephelia Resort, החוף הצפוני. צילום: Two Flying Boys

שש שעות מגן עדן

כמעט כל מי שסיפרנו לו שאנו טסים לסיישל לסופשבוע ארוך, שאל אם טיסה ארוכה שכזו שווה את זה. כשגילה שמשך הטיסה הישירה לא ארוך בהרבה מטיסה ללונדון או זהה לזמן הטיסה לליסבון ועומד על 6 שעות בלבד, נרשמה הפתעה גדולה. 

115 איי סיישל, על 100,000 תושביהם, שוכנים באוקיינוס ההודי, מעט דרומית לקו המשווה אל מול חופי קניה וטנזניה. הם למעשה נחשבים ליעד הקרוב ביותר לישראל המציע חופשת שמש אקזוטית בחורף הישראלי. אנחנו טסנו בטיסה הישירה של אייר סיישל (Air Seychelles) שנחתה במאהה (האי המרכזי) ביום חמישי ב-08:00 בבוקר והמריאה חזרה ארצה ביום שני בערב (יש טיסות גם בימי רביעי). עם הבדל שעות של שעתיים בלבד, הנחיתה ב"גן עדן" הייתה לא רק מרהיבה אלא גם רכה. 

"לתפוס צבע" לצד הנסיך וויליאם ודיוויד בקהאם

כיוצרי תוכן בתחום התיירות התמזל מזלנו וראינו לא מעט מהחופים על פני כדור הארץ. אין ספק שאלה בסיישל הם מהיפים שבהם, אם לא היפים ביותר. לא בכדי בחרו בני הזוג קלוני, בקהאם והזוג המלכותי, הנסיך וויליאם וקייט מידלטון, לבלות בהם את ירח הדבש שלהם.

שני האיים המרכזיים לתיירים בסיישל הם מאהה ופראלין ובכל אחד מהם תוכלו לגלות חופים וטבע בתולי שיד האדם כאילו ולא נגעה בהם, לצד הוויה מקומית אותנטית, אסתטית, מאירת פנים ונעימה במיוחד, שמצליחה לקבל את התיירים הרבים מרחבי העולם, אך עדיין להיות עצמה ולהנכיח את אופייה המיוחד כל כך. 

Beau Vallon - דוכנים צבעוניים ושקיעות חד פעמיות. צילום: Two Flying Boys

לא רק החופים היפים בעולם

מעבר ל"בטן-גב" במיטבו, יודעים איי סיישל להציע גם חופשה אקטיבית: ספורט ימי על כל סוגיו, שנירקולים וצלילות בשוניות אלמוגים מרהיבות, חתירה בקיאקים שקופים, מסלולי אומגה ביערות עבותים, טיולי אופניים, גנים בוטניים, מפגש קרוב עם צבי הענק המפורסמים, מזקקות רום (עם המון טעימות) ושוקים צבעוניים. 

אל תחמיצו את אזור חוף Beau Vallon עם הדוכנים הצבעוניים, הברים השמחים, שחקני הכדורגל והכדורעף על החוף והשקיעות הכתומות-ורודות שבו. 

ריזורט בשטח 480 דונם או מלון בוטיק חלומי

המוטו שלנו הוא ש"אם אורזים מזוודה, זה חייב להיות למקום טוב מהבית". באיי סיישל גילינו מספר גדול מאוד של מקומות אירוח שענו על הקריטריון הקשוח. בתי המלון באיים ברמה גבוהה מאוד ומקפידים על שירות בסטנדרטים בינלאומיים עם מאור פנים וחמימות מקומית שלא תוכלו להישאר אדישים אליה. במהלך החופשה שהינו בשניים עליהם נמליץ בחום: Constance Ephelia Resort - חלק מהרשת היוקרתית לה 7 בתי מלון באוקיינוס ההודי - המשתרע על פני לא פחות מ-480 דונם עם שני חופי ים שלא הפסקנו להצטלם בהם, 5 בריכות, מגוון מסעדות וברים, ספא מוקף צמחייה טרופית, מסלול אומגה ואפילו שמורת צבי ענק. מסלול אופניים עובר בין חלקי הריזורט השונים והרכיבה רק הוסיפה כיף גדול לחוויה המשפחתית המושלמת. 

אם אתם מאלה שאוהבים את החופשה שלכם יותר בוטיקית, נמליץ על ה-Mango House, המציע 41 סוויטות ווילות מעוצבות הפונות כולן לים. הריזורט היוקרתי היה בעבר ביתו של אחד מצלמי האופנה הידועים בעולם ומעבר לנוף, שנראה כאילו נלקח מגלויה, הנשקף מכל מקום בו, הוא מעוצב בטוב טעם ומלא ביצירות של אמנים מקומיים.  במלון חמש מסעדות מצוינות, בר קוקטיילים מטריף (בו המבוגרים עברו שיעור הכנת משקאות מקומיים בזמן שהילדים היו במסעדה בסדנת הכנת פיצה), חוף ים, בריכות, ספא ומרכז צלילה ושנירקול שיצרו לנו זיכרונות מופלאים וגעגוע לחזור. 

צילום: Mango Houseצילום: Mango House

Paradise. צילום: Mango House

הכותבים הינם בעליו של בלוג טיולי היוקרה Two Flying boys  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איי סיישל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: