אא

תביעה בכ-2.4 מיליון ש' נגד אשת טורס וכרם ניהול בתי מלון על אי הקמת מלון בטבריה

עפ"י כתב התביעה, שהגישה לביהמ"ש חברת "אורות עין חיים", ב-2016 הוסכם כי התובעת תשכיר לשתי הנתבעות לטווח ארוך מקרקעין בטבריה להפעלת בית מלון "אך חזרו בהן בחוסר תום לב חמור"

טבריה. צילום: shutterstock טבריה. צילום: shutterstock

לבית המשפט השלום בראשון לציון הוגשה תביעה על סך 2.375,000 מיליון שקל נגד החברות אשת טורס וכרם ניהול בתי מלון. התובעת היא חברת אורות עין חיים מבית"ר עילית בגין אי הקמת מלון בטבריה.

חברת כרם ניהול בתי מלון נמצאת, בין השאר, בבעלותם של אפרים קרמר, הבעלים של אשת טורס וגדי פריבר, המנהלים יחדיו את בתי המלון שאשת טורס שותפה בהם.

לטענת התובעת, במהלך שנת 2016 ניהלו הצדדים מו"מ בסופו הוסכם כי התובעת תשכיר לנתבעות לטווח ארוך מקרקעין בעיר טבריה המיועדים לפעול כבית מלון. מדובר בנכס מקרקעין ששימש בעבר כמלון ובאותה עת היה במצב הדורש שיפוץ יסודי על מנת להפעילו מחדש.

לטענת התביעה, לאחר "שהצדדים הגיעו להסכמות מלאות בעבר חוזה ארוך טווח לנתבעות ובהסתמך על הסכמות טלה ממישה התובעת אופציה לרכישת המקרקעין והתחייבה לרכוש אותם. לאחר שמימשה התובעת את האופציה לרכישת המקרקעין, חזרו בהן הנתבעות מכוונתם בחוסר תום לב חמור וללא נימוק של ממש תוך שהתובעת לא יכולה הייתה לממן את עסקת רכישת המקרקעין ונתבעה לדין על הפרת הסכם על ידי בעלת המקרקעין".

עוד נטען כי, "כל ניסיונות התובעת לאתר שוכר חלופי או רוכש עלו בתוהו ובסופו של דבר נאלצה התובעת להגיע להסדר פשרה עם בעלת המקרקעין במסגרתו שילמה לבעלת המקרקעין פיצוי בסף הנתבע בתביעה זו".

זאת ועוד צוין כי "לתובעת הייתה אופציה לרכישת הזכויות במלון תמורת כ-17  מיליון שקל בתוספת מע"מ, כאשר הנתבעות היו אמורות להשכיר את המלון למשך 15 שנים בתמורה לדמי שכירות שנתיים קבועים בסך של 5 מיליון שקל, וכן לשלם 10%-15% אחוזים ממחזור המכירות השנתי העתידי של המלון, בהתאם למדרגות שונות של הכנסות".

עוד  עולה מהתביעה כי, "ביום 17.3.16 נדהמה התובעת לקבל את הודעת הנתבעות באמצעות ב"כ על פיה החליטו שלא לחתום על החוזה. זאת בטענות שווא כי בסיור שנערך באתר התברר לנציגי הנתבעות פרטים אשר לא היו בידיהן קודם לכן ואשר הופכים את העסקה לבלתי כדאית כביכול".

לטענת התובעת היא "יצאה בשן ועין מפרשה זו, שנאלצה לשלם פיצויים בסך של כמעט 2.4 מיליון שקל אלא שאף נגרמו לה נזקים כבדים נוספים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אשת טורסאפרים קרמרגדי פריבר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: