אא

TUS Airways מגדילה תדירות טיסות ומשיקה יעדים חדשים מישראל

לקראת עונת קיץ 2023 חברת התעופה הקפריסאית מגדילה תדירויות של קווים קיימים ומשיקה חדשים. בין היתר, תפעיל טיסות ישירות לרומא באיטליה ולפרבזה ביוון

TUS AIR. צילום: Elliott Kefalas TUS AIR. צילום: Elliott Kefalas

חברת התעופה הקפריסאית TUS Airways, מרחיבה את פעילותה בשוק הישראלי לקראת קיץ 2023 עם יותר טיסות ליותר יעדים. החברה, שהחלה את פעילותה בישראל בשנת 2016, מפעילה טיסות בין תל אביב לקפריסין וליעדים נוספים ברחבי אירופה. בעקבות הגדלת צי המטוסים מסוג איירבוס A320, החברה הוסיפה שירותים חדשים ליעדים חמים באירופה והגבירה תדירויות הטיסות בקווים הקיימים.

TUS Airways תשיק לראשונה במארס 2023 קו טיסות ישיר וסדיר תל אביב-רומא, איטליה בתדירות של 3 טיסות שבועיות בימים ראשון, שלישי וחמישי. מחיר כרטיס טיסה: החל מ-65 דולר לכיוון אחד.

בהמשך חודש מארס, ולקראת חג הפסח, תשיק טיסות ישירות מתל אביב לכרתים, יוון עם טיסות להרקליון הבירה. בנוסף, תשיק חברת התעופה טיסות ישירות ובלעדיות מישראל לפרבזה הסמוכה לחופי האי לפקדה. הרחבת הטיסות ליוון כוללת גם טיסות ישירות לקורפו החל ממאי וטיסות ישירות לרודוס החל מיוני, כל זאת בנוסף לטיסות הישירות מת"א לאתונה שכבר פועלות בתדירות של 3 טיסות שבועיות. בעקבות זאת, TUS Airways תציע ותפעיל מישראל בקיץ טיסות ל-5 יעדים מגוונים ביוון במחיר של קצת יותר מ-65 דולר לכיוון.

בנוסף לטיסות החדשות לאיטליה ויוון, TUS Airways תעלה את תדירות הטיסות בקו הקיים מתל אביב לדיסלדורף המאפשר את החיבור היחידי בין ישראל לעיר הגרמנית. הטיסות יפעלו כל יום ראשון, שלישי וחמישי עם מחיר התחלתי של 99 דולר לכיוון אחד.

TUS Airways תגדיל את פעילותה בין ישראל לבסיס הבית שלה בקפריסין - תפעיל 6 טיסות יומיות מתל אביב לקפריסין במהלך שיא עונת הקיץ.

חברת התעופה תחבר את תל אביב עם לרנקה ופאפוס כדי לאפשר לנוסעים נוחות וגמישות מלאה בנסיעתם לקפריסין, מחיר הטיסות הינם החל מ-65 דולר לכיוון.

מנכ"ל TUS Airways, אחמד עלי (Ahmed Aly): "לאחר שנת 2022 מוצלחת שבה הפכה TUS Airways לחברת התעופה הקפריסאית הגדולה ביותר, אנו נרגשים להודיע על החלק השני של תוכנית ההתפתחות שלנו לשנת 2023. השוק הישראלי חשוב מאוד לחברת התעופה ועל ידי הגדלת מספר היעדים והטיסות מתל אביב ב-2023, אנו יכולים להתאים את עצמנו לדרישות השוק והנוסעים, הן בטיסות לקפריסין והן ליעדים נוספים ומרגשים ביוון, איטליה וגרמניה. אנו מניפים בגאווה את דגל קפריסין ומתחייבים להציע לנוסעינו את החוויה הטובה ביותר של האירוח הקפריסאי".

TUS Airways, שהושקה מחדש בשנת 2021, מפעילה צי של 5 מטוסי נוסעים מסוג איירבוס A320. החברה מפעילה טיסות כאמור מבסיסה בנמל התעופה הבינלאומי של לרנקה קפריסין ומערים מרכזיות נוספות באזור. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: TUS

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: