אא

שר התיירות מזהיר: ״יש כאן פוטנציאל להרס של ענף התיירות״

על רקע חקיקת תיקון לחוק האפליה שר התיירות מתריע: ״אני יותר מחושש שזה יפגע בהגעת התיירים לישראל. מההכרות שלי עם מארגני התיירים מחו״ל״

משמאל: שר התיירות עם אבי ניסנקורן. צילום: תמר מצפי משמאל: שר התיירות עם אבי ניסנקורן. צילום: תמר מצפי

על רקע תיקון חוק האפליה שנכנס להסכמים הקואליציוניים, שר התיירות, יואל רזבוזוב, שכבר אתמול שלח מכתב למלונאים ובו הביע את חששו מהצפוי אם אכן התיקון לחוק יעבור, מזהיר היום (שני) פעם נוספת בשיחה עם פספורטניוז, מההשלכות הקשות של המהלך אם אכן יקרה, על ענף התיירות.

״יש כאן פוטנציאל להרס של ענף התיירות עם האמירות והכותרות של הימים האחרונים בנוגע לתיקון חוק האפליה הצפוי. אנחנו נלחם בכך בכנסת, בוועדות ובמליאה, אני בטוח שגם לאנשי התעשייה יש חברי כנסת ושרים שהם מכירים וצריך להסביר להם את המצוקה והנזקים שמהלך שכזה יכול לגרום״, אמר רזבוזוב והוסיף: ״הרכבת כבר יצאה, כל הכתבות האלה מותרגמות ברחבי העולם.
תעשיית התיירות חייבת להתאחד ולעמוד מול הנסיונית האלה. מעבר לכך שזה פוגע במדינה, זה ענף שלא מעט אנשים מתפרנסים ממנו״.
עוד מציין השר רזבוזוב: ״אני יותר מחושש שזה יפגע בהגעת התיירים לישראל. מההכרות שלי עם מארגני התיירים מחו״ל . אחת מנקודות הזכות שהייתה לנו שאנחנו דמוקרטיה, מדינה ליברלית, תיירים אוהבים להגיע לישראל ולהרגיש חופשיים. מדובר בתיירים שהשאירו פה הרבה כסף והיו לשגרירים שלנו אחרי הביקור בארץ, וכעת המותג הזה הולך להיפגע״, מזהיר שר התיירות.
רזבוזוב סיכם ואמר: ״התיירות תשלם מחיר כבד, אם הכותרות האלו ימשיכו ואחרי כן גם יהפכו לחוקים, ישראל תשלם על כך ביוקר״.

כזכור, במכתב ששיגר אתמול שר התיירות לבעלי המלונות כתב השר: "מקרה אחד של אפליה מספיק בשביל לכרות את הענף שמפרנס מאות אלפי משפחות בישראל ומכניס עשרות מיליארדי שקלים למשק הישראלי. תיקון חוק האפליה הצפוי ישאיר כתם על תעשיית התיירות בישראל ויפגע משמעותית בתיירות הנכנסת מהמדינות הליברליות בעולם״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יואל רזבוזוב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: