אא

מבצע של פעם בשנה בריזורט היוקרתי אטלנטיס דה פאלם, דובאי

במסגרת המבצע, האורחים מוזמנים להזמין חדר או סוויטה במלון היוקרתי בדובאי ב-30 אחוזי הנחה

מלון אטלנטיס דה פאלם בדובאי. צילום: יח"צ מלון אטלנטיס דה פאלם בדובאי. צילום: יח"צ

אלה המעוניינים להזמין חופשה יוצאת דופן לשנת 2023 יכולים לנצל את המבצע המיוחד שמוצע רק פעם בשנה בחודש ינואר באטלנטיס, דה-פאלם בדובאי.

במסגרת המבצע, האורחים מוזמנים להזמין חדר או סוויטה במלון היוקרתי בדובאי ב-30 אחוזי הנחה ולצפות למגוון רחב של חוויות: החל ממפגש עם בעלי חיים ימיים ידידותיים ועד לחוויות גסטרונומיות ויצירות מופת קולינריות במסעדות כוכבי מישלן. מבצע ינואר נכנס לתוקף כבר מאמצע דצמבר 2022, כך שאלו המעוניינים לתכנן את החופשה שלהם במלון אטלנטיס דה-פאלם, יכולים לעשות זאת מעכשיו ועד ל-31 בינואר 2023.

השהייה במלון במסגרת מבצע ינואר תקפה עד ה-6 בינואר 2024. בנוסף, אורחי המלון יוכלו ליהנות מגישה חופשית ללא הגבלה לאקווריום The Lost Chambers ופארק המים הגדול ביותר בעולם, עם מספר המגלשות הגדול ביותר ששבר שיאי גינס, Atlantis Aqua venture עבור כל שהות של לילה.

צילום: יח''צצילום: יח''צ
מלון "אטלנטיס דה פאלם" נחשב לאחד מהמלונות הטובים ביותר בעולם, ולא רק בגלל הפאר והגודל שלו, האטרקציות, פארק המים הגדול בעולם ששייך לו, אלא גם בעקבות הגסטרונומיה המוצלחת של מסעדות הריזורט. במלון ישנו אחד מהאקווריומים הגדולים בעולם, עם למעלה מ-65,000 דגים באלפי זנים שונים וספא יוקרתי עם שיעורי יוגה מתחת למים. הקטנים יכולים להפוך לביולוגים ליום אחד ולחקור את אטלנטיס העיר האבודה מתחת למים, והגדולים יכולים לצלול עם כרישים או לשחות עם אריות ים. 

עוד על מלון ״אטלנטיס דה פאלם״ בפספורטניוז

צילום: יח''צצילום: יח''צ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: