אא

מעתה: פספורטניוז מנגישה את הכתבות

כחלק מחזון קבוצת "פספורט", אנו שמחים להשיק שיתוף פעולה עם חברת התוכנה Colbass. הבשורה הגדולה: אפשרות הנגשה קולית של כלל התכנים והכתבות באתר במגוון שפות

Shutterstock Shutterstock

קבוצת "פספורט'' השיקה לאחרונה אתר אינטרנט חדש ומשודרג לרווחת קוראינו הרבים בארץ ובעולם. במטרה להקל על צריכת התוכן ולהנגישה לקהלים רחבים, אנחנו שמחים לבשר על שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם חברת התוכנה Colbass, האמונה על תוכנה הנגשה קולית המהווה בשורה של ממש ברמה הטכנולוגית, בדגש על יכולת הקראה קולית של כלל הכתבות והאייטמים המתפרסמים באתר.

מדובר בתוכנה מתקדמת המעבדת את התכנים המוטמעים באתר ומתרגמת אותם לכדי קובץ שמע קולי, לו ניתן להאזין בקלות דרך המחשב או הסמארטפון.

ב-Colbass מציינים כי מטרת העל של השירות נועדה להגביר את חוויית המשתמש באתר, כמו גם את צריכת התוכן כך שתהפוך לקלה ונגישה יותר בכל הפלטפורמות. כמו כן, החידושים שמספקת התוכנה הוכחו ככאלו המגדילים בצורה ניכרת את משך השהות באתר, בדגש על מתן מענה מיטבי עבור אוכלוסיות עיוורים או כבדי ראייה המסוגלים לצרוך תוכן באמצעות שמיעה בלבד. בנוסף, התוכנה מיועדת עבור אוכלוסיות נוספות המתקשות בקריאה או כאלו אשר מעוניינות לקבל את המידע הקיים באתר באמצעות האזנה. 

יצוין כי נגן ייעודי המוטמע בתוכנה מאפשר לקרוא את כלל הכתבות והטקסטים באתר לא רק בשפה העברית, אלא גם בשפות נוספות, כמו אנגלית, צרפתית, ערבית ועוד, כאשר המשתמשים אף יכולים לבחור בעצמם אפשרות הקראה קולית על ידי גבר או אישה.

עדי אזולאי, מו"ל קבוצת ''פספורט": "כחלק מתנופת ההתחדשות המתמדת אותה הציבה 'פספורט' כנר לרגליה, אנחנו שמחים להנגיש את כלל התכנים באתר בצורה קולית, על מנת להפוך את חוויית הקריאה לאיכותית ומהירה יותר בכל זמן ומקום. נמשיך לעמוד בחזית החדשנות על מנת לספק לקוראינו הנאמנים חווית קריאה אופטימלית".

מחברת Colbass נמסר: "אנחנו שמחים ומברכים על הצטרפותה של קבוצת פספורט לקהל הלקוחות שלנו בארץ ובעולם. יחד נוכל להקל ולהנגיש את תכני האתר בדרכים נוספות לרווחת קהל הגולשים הרב".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נגישות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: