אא

לאחר כ-15 שנה: ארקיע חוזרת לתורכיה

חברת התעופה מעדכנת כי קיבלה את כל האישורים הנדרשים להתחלת הפעלת הטיסות לאיסטנבול. עוז ברלוביץ מנכ״ל ארקיע אינטרנשיונל: ״ניתן האור הירוק להפעיל טיסות  לתורכיה". מה יהיה מחיר כרטיס טיסה?

צילום: ארקיע צילום: ארקיע

חברת ארקיע הודיעה היום (רביעי), כי תחזור להפעיל טיסות לתורכיה לאחר מעל 15 שנים בהן החברות הישראליות הפסיקו את פעילות הקו לחלוטין.

ארקיע מציינת כי החברה קיבלה את כל האישורים הנדרשים להתחלת הפעלת הטיסות. הטיסות לאיסטנבול יחלו ב-26.2.23 ולאנטליה לקראת חודש מרץ וחופשת הפסח תחילת העונה החמה.

ארקיע תפעיל 4 טיסות שבועיות לאיסטנבול (IST)  ובהמשך טיסה יומית.

מחירי הטיסות החל מ-120$ לכיוון.

ארקיע תציע גם חבילות נופש לשני היעדים, במגוון מלונות המתאימים למשפחות ולזוגות. כך למשל, חבילה הכוללת 3 לילות, כולל טיסות לאיסטנבול מלון Grand Yavuz Hotel,   4* ע"ב לינה וארוחת בוקר 325$ לאדם בחדר זוגי.

לדברי עוז ברלוביץ מנכ״ל ארקיע אינטרנשיונל: ״לאחר המתנה של מספר חודשים ניתן האור הירוק להפעיל טיסות  לתורכיה. יהיה בהחלט מרגש לראות את מטוסי ארקיע בשדות התעופה של איסטנבול ואנטליה. נציע מגוון רחב של חבילות - טיסה ומלון והכל תחת בית ומותג אחד חזק -  ארקיע אנו רוצים להודות לכל הגורמים ובפרט ליחידה הממלכתית לאבטחת טיסות ישראליות בחול' על המאמצים לפתיחת היעד. תורכיה היא היעד הפופולרי ביותר בקרב הישראלים, ואני מאמין שהקיץ הזה הם יחזרו לשם בהמוניהם. המלונות המפוארים, הטיסה הקצרה, והמחירים האטרקטיביים , כל אלה הופכים את תורכיה ליעד אופטימאלי לחופשות משפחתיות וזוגיות.״

ארקיע חוזרת לאיסטנבול. צילום: Shutterstockארקיע חוזרת לאיסטנבול. צילום: Shutterstock

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טורקיהארקיעעוז ברלוביץאיסטנבול

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: