אא

מירי רגב חוזרת להיות שרת התחבורה

רגב חוזרת למשרד אותו היא מכירה היטב: "אני מודה לראש הממשלה בנימין נתניהו על האמון לחזור למשרד אותו ביקשתי"

מירי רגב, שרת התחבורה. צילום: כנסת ישראל מירי רגב, שרת התחבורה. צילום: כנסת ישראל

מירי רגב חוזרת להיות שרת התחבורה בממשלת נתניהו שתושבע הבוקר, יום חמישי. 

רגב שימשה לא מכבר בתפקיד שרת התחבורה למשך שנה וחצי (החל מחודש מאי 2020), ועתה חוזרת למשרד זה שוב כשמכירה אותו היטב. כזכור, רגב היתה השרה בתקופת משבר הקורונה 

בתחום התעופה רגב תצטרך להכריע לגבי שדה התעופה הבינלאומי השלישי. בזמנו היא אמרה כי היא סיכמה עם שר הביטחון, היוצא, בני גנץ, על כך שהשדה ייבנה בנבטים.

בתקופת כהונת רגב כשרת תחבורה, מונה האלוף במיל, יצחק גרשון, לתפקיד יו״ר רשות שדות התעופה עליו אמרה רגב לאחר מינויו לתפקיד: "אני בטוחה שהניסיון שגרשון והידע שצבר בפן הצבאי ובפן העסקי והמגזר הפרטי יבואו לידי ביטוי בהובלת רשות שדות התעופה.״

אמש לאחר שראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו הודיע לה על חזרתה למשרד, רגב צייצה בעמוד הטוויטר שלה: "אני מודה לראש הממשלה בנימין נתניהו על האמון לחזור למשרד אותו ביקשתי. משרד שמשפיע באופן יומיומי על אזרחי מדינת ישראל כולם, משרד עם אתגרים תחבורתיים מורכבים המחייבים את המשך הרפורמות אותן התחלתי. וכן להמשיך את חבורתי בקבינט המדיני בטחוני".

: כפי שפורסם בפספורטניוז, מי שיהיה שר התיירות בממשלה החדשה הוא חיים כץ, שאת הידיעה על המינוי בישר לו רה״מ הנכנס נתניהו. עח מועדמדותו של כץ לתפקיד שר התיירות פורסם לראשונה בפספורטניוז ב-8 בדצמבר 2022.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מירי רגב שרת התחבורה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: