אא

מאל על לתנובה: יצחק אליאב יסיים את תפקידו וימונה לסמנכ"ל הכספים והפיתוח העסקי בקבוצת תנובה

אליאב מסיים את תפקידו כסמנכ"ל הכספים של אל על. יו"ר אל על עמיקם בן צבי אמר: "אני מודה לאיציק על תרומתו הרבה לאל על. איציק מסיים תקופה מאתגרת בה עשה לילות כימים למען הצלחתה של אל על"

צילום: עידו וכטל צילום: עידו וכטל

יצחק (איציק) אליאב הודיע הבוקר (ה') למנכ"לית ולדירקטוריון אל על על סיום תפקידו ומינוי החדש בקבוצת תנובה. 

אליאב יתמנה לתפקיד סמנכ"ל הכספים והפיתוח העסקי של קבוצת תנובה וצפוי לסיים את תפקידו באל על במהלך הרבעון הראשון של 2023, לאחר כהונה של כשנתיים.

יו"ר אל על עמיקם בן צבי אמר: "אני מודה לאיציק על תרומתו הרבה לאל על. איציק מסיים תקופה מאתגרת בה עשה לילות כימים למען הצלחתה של אל על. כולנו מודים לו על עשייתו ומאחלים לו הצלחה רבה בדרכו החדשה."

מנכ"לית אל על דינה בן טל- גננסיה אמרה: "אני מודה לאיציק על תרומתו המשמעותית להצלחתה של אל על ומאחלת לו הצלחה רבה בתפקידו החדש. איציק הגיע לאל על בעיצומו של משבר הקורונה והיה שותף מרכזי לתהליך הייצוב וההתנעה מחדש של החברה. איציק היה גורם משמעותי במהלך גיבוש מתווה הסיוע של המדינה, בניהול קפדני של ההוצאות, וכמובן גם ההסכמים עם הספקים. מאמצים אלו סייעו רבות ליציבות ולאיתנות הפיננסית של אל על.  לאיציק תרומה רבה גם בהובלה ומימוש  עסקת הפניקס שמצביעה על האמון הרב שיש למוביל עסקי בתחום הפיננסי, באל על. "

יצחק איציק אליאב אמר: "אני מסיים את תפקידי באל על בתחושה של גאווה וסיפוק. זכיתי להיות חלק מחברה מדהימה שהיא נכס צאן ברזל בישראל ולהיות שותף בהעלאתה על פסים של שגשוג וצמיחה. אני מודה למנכ"לית אל על, ליו"ר החברה ולבעלי השליטה על השותפות והחברות ואוסיף להיות שגריר נאמן של אל על בעתיד."

צילום: דוברות אל עלצילום: דוברות אל על

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלתנובה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: