אא

אודי בר עוז מנהל נתב״ג מהיום

בר-עוז, סמנכ"ל מבצעים ברשות שדות התעופה מאז שנת 2008 החל היום את תפקידו כמנהל נמל התעופה בן גוריון ומחליף את שמואל זכאי שסיים את תפקידו לאחר כ- 12 שנה

אודי בר עוז. צילום: סיוון פרג׳ אודי בר עוז. צילום: סיוון פרג׳

אודי בר-עוז נכנס היום (ראשון), לתפקיד מנהל נתב״ג.
בר עוז, תא״ל במילואים היה סמנכ"ל מבצעים ברשות שדות התעופה מאז שנת 2008 ומחליף את שמואל זכאי המסיים היום את תפקידו לאחר כ 12 שנות ניהול של נמל התעופה בן גוריון.

על מינויו של בר עוז לתפקיד, פורסם בפספורטניוז בחודש אוגוסט 2022.

זכאי הוביל הנמל  מהפכה בתנועת הנוסעים והמטוסים בנתב״ג במסגרת הסכם השמיים הפתוחים (מ 12 מיליון נוסעים ל 24 מיליון נוסעים)  ומהפכה תשתיתית (מסלולים, זרוע נוספת, תשתיות תעופתיות ועוד). 

בשנתיים האחרונות ניהל שמואל  זכאי את נמל התעופה במהלך משבר עולמי בתעופה (קורונה) והוביל את התאוששות עולם התעופה בישראל בשנת 2022.

זכאי, מילא שורה ארוכה של תפקידים ברשות שדות התעופה במהלך ה 18 השנים האחרונות - ממנהל חטיבת הביטחון, סמנכ"ל מסופים ושדות תעופה פנים ארציים, סמנכ"ל למנהל  והמנהל של נמל התעופה בן גוריון.

במרכז שמואל זכאי. צילום: ספיר פרץ זילברמןבמרכז שמואל זכאי. צילום: ספיר פרץ זילברמן

בר-עוז (בן 58), שימש כסמנכ"ל מבצעים ברשות שדות התעופה מ 2008. במסגרת תפקידו הגדיל את התנועות האוויריות במדינת ישראל, ביצע מהפכה בתחום ההדרכה, הבטיחות  והקשרים הבינלאומיים, ניהל את הקשר של הרשות עם חיל  אוויר, הקים ופיתח את מגדלי הפיקוח ויחידות הבקרה האזרחית בכל שדות התעופה והיה חבר בוועדה לבחירת  נמל התעופה הבינ"ל הבא של ישראל.

בר עוז הגיע לרשות שדות התעופה לאחר קריירה צבאית בחיל האוויר כטייס וכמפקד בסיסים וטייסות והוא בעל 40 שנות טיסה פעילה בחיל-האוויר. בין היתר פיקד על טייסת מטוסי הרקולס (קרנפים) – טייסת  הפיל ועל טייסת הגמל המעופף.

בר עוז תואר שני במנהל עסקים למנהלים (EMBA) מאוניברסיטת תל-אביב אותו סיים כמצטיין דיקאן  ותואר ראשון בכלכלה ולוגיסטיקה מאוניברסיטת בר-אילן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: