אא

חמישה טיולים שונים בחו"ל באותו תקציב

מתכננים לטוס לחו"ל עם המשפחה? עם בן או בת הזוג? או אולי דווקא עם חברים קרובים? כך או אחרת, בשנים האחרונות אנחנו מוצאים את עצמנו יותר ויותר מבלים בערים בחו"ל, ביעדים קרובים יחסית ולחופשות קצרות ומוצלחות, הכרוכות בהשקעת תקציב דומה. במאמר זה נציג 5 יעדים כאלה // תוכן פרסומי

צילום: pexels צילום: pexels

1. אתונה, יוון

יוון היא יעד אידיאלי לכל המעוניינים בחופשה בחו"ל מהרגע להרגע. הטיסות מישראל ליוון זולות יחסית, בעיקר בזכות הקרבה הגיאוגרפית. גם העלויות השונות, כמו מחירי המלונות ביוון למשל, נוחות למדי. עם זאת, טיול ליוון בכלל ולאתונה הבירה בפרט, יכול להסתכם בסופו של יום בכמה אלפי שקלים. אם יש בידכם את הסכום הנדרש – מה טוב, ואם לא - כיום ניתן לקחת הלוואה ברגע לכל מטרה, גם למטרת חופשה.

סיימתם עם הפרוצדורות הכספיות ואתם כבר מהדקים חגורות בהמראה? אפשר להתחיל לדמיין את החופשה הנפלאה שמחכה לכם באתונה, עיר הבירה התוססת של יוון. אתונה שופעת מלונות מצוינים במחירים נוחים, בחלקם יש מרפסות גג המשקיפות אל הנוף המרהיב של האקרופוליס. מלונות רבים ממוקמים במרכז אתונה, כך שתוכלו להגיע לאטרקציות המרהיבות של העיר בהליכה רגלית. 

הזכרנו את האקרופוליס, אולי האטרקציה התיירותית המרתקת מכולן באתונה, אז לפני הכל מומלץ לשריין סיור מודרך במקום, כדי להתרגש באמת מכל העתיקות המרהיבות שתפגשו שם. עוד ברשימת האטרקציות שאסור לפספס בעיר: כיכר מונסטיראקי ההומה ושוק הפשפשים, מדרגות הפלאקה הנהדרות המשובצות בבתי קפה וטברנות קסומות ושמחות בכל פינה, שכונת פסירי המהווה מעוז בילוי לכל הגילאים, ומצודת ליקאביטוס המספקת נקודת תצפית עוצרת נשימה על כל העיר. 

אם אתם אוהבי טבע וטיולים, מומלץ לטייל בזאפיו גרדנס, הפארק הירוק של אתונה, שכולל בריכות דגים ושבילי טיולים, ולבקר באגם ווליאגמני המרוחק כמה קילומטרים מן העיר. חמישה ימים יספיקו כדי ליהנות מכל הטוב הזה. יאסו!  

2. טביליסי, גיאורגיה

גיאורגיה היפהפייה ובעיקר בירתה טביליסי, הפכו בשנים האחרונות ליעד תיירותי מבוקש לתיירים מכל רחבי העולם, וביניהם גם אנו הישראלים. בדומה ליוון, גם טיול למדינה הנושקת לים השחור לא יצריך מכם הוצאה כספית גבוהה מדי, והוא בהחלט יכול להתאים לסוגי מטיילים שונים המעוניינים בחופשה כיפית בת מספר ימים.  

הגעתם? מצוין. התחילו לטייל ברחובות טביליסי, ולעבור בין אתרים שונים שיכולים למלא את אלבומי התמונות בטלפון שלכם, כמו גשר השלום המפורסם, כנסיית מטחי, מרחצאות הגופרית ומצודת נאריחלה. 

כשהערב ירד על העיר הגיאורגית התוססת, תוכלו לבלות במועדונים וברים רבים שפתוחים ומציעים לתיירים בילוי כיפי. אל תפספסו שום טעימה מהמטבח הגיאורגי, המתהדר בשלל מאכלים טעימים ומיוחדים, במחירים שווים לכל כיס. וכמובן, חובה לסיים יום חווייתי עם כוסית צ'צ'ה – הוודקה הגיאורגית המסורתית. 

3. בודפשט, הונגריה

החלטתם לנסוע לחופשה בבודפשט? נפלא, כי בארבעה-חמישה ימים תוכלו לבלות בכיף באחת הערים המקסימות באירופה. בודפשט היא עיר גדולה במיוחד, שמחולקת לשני חלקים – בודה ופשט, כל אחד על מאפייניו הייחודיים. 

בודפשט מוכרת כאחת הערים האהובות ביותר על תיירים מכל העולם, ובכללם ישראלים רבים שפוקדים אותה.  העיר משובצת באטרקציות רבות ששוות ביקור, רובן בעלויות נמוכות. בשורת האטרקציות המרכזיות מככבים: השוק הגדול – שוק מקורה שעמוס בדוכנים מכל הסוגים, אולם האומנויות בו תוכלו להנות ממיצגי אומנות מודרניים מתחלפים, המעבר היפהפה בין בודה לפשט, טירת בודה המרשימה ועוד. מומלץ לבקר גם בפארק המים המושקע אקווה וורלד, הפועל בכל ימות השנה מבוקר עד ערב. 

אפרופו עלויות, חשוב לציין שגם השופינג בבודפשט משתלם במיוחד בכל הרשתות המוכרות, אז הכינו מקום במזוודה. 

4. פאפוס, קפריסין

מי יכול לסרב לטיסה קצרה שבסיומה תנחתו היישר אל חופשת בטן גב קלאסית בחופי הים? או במילים אחרות – מספר ימים מענגים בפאפוס הקפריסאית. גם כאן מדובר בחופשה שלא פוגעת בכיס בצורה משמעותית, גם אם תיסעו כמשפחה שלמה. 

אז כן, בהחלט, תוכלו לבלות כמה ימים על החופים הזהובים מול הים התכול, וליהנות ממלונות ברמה גבוהה ובמחירים משתלמים, אך לא רק. תוכלו לשלב גם סיורים לאטרקציות השונות שפאפוס מציעה כמו: קברי המלכים החצובים בסלע, הפארק הלאומי הארכיאולוגי של פאפוס, מנזר איוס נאופיטוס החצוב בסלע אף הוא, הנמל ומצודת פאפוס. אם אתם נופשים עם ילדים קטנים בעיר הקפריסאית, תוכלו לבקר איתם בגן החיות הגדול בעיר ובפארק המים "אפרודיטה".

אם מתחשק לכם לשלב גם קניות בטיול שלכם, תוכלו להיכנס אל קניון שדרות המלכים, בו תמצאו מגוון חנויות מותגים ומתחמי אוכל.

5. וינה, אוסטריה 

וינה, הוי וינה, העיר הזאת היא קלאסיקה אירופאית במיטבה. אפשר למצוא כיום טיסות לווינה במחירים אטרקטיביים, ומלונות מצוינים בעלויות סבירות, בהם תוכלו לשהות במהלך מספר ימי הביקור שלכם בעיר שופעת התרבות והארכיטקטורה.  

וינה היפהפייה מחולקת למספר רובעים, המושכים אליהם תיירים מכל העולם. האינרה שטדט הוא הרובע המרכזי בוינה, הכולל אטרקציות תיירותיות שונות, כמו כיכרות עם פסלים, בתי קפה מזמינים, בית האופרה, מוזיאון הבישופות, קתדרלת סן סטפן וארמון הופבורג. תוכלו לטייל גם ברבעים האחרים, כמו הרובע היהודי למשל, או לתכנן יום אחד גם מחוץ לוינה. וכמובן, אל תעזו לחזור לפני שטעמתם שניצל וינאי אמיתי באחת מאינספור המסעדות המעולות שהעיר מציעה לתייריה. 

תוכן פרסומי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: