אא

אוסטריאן איירליינס הטיסה כ-400,000 נוסעים בחופשות החגים

יותר מ-17,000 נוסעים ביום הטיסה החברה בימי השיא של חג המולד והשנה החדשה. פריס, לונדון וברצלונה היו היעדים העירוניים הפופולריים, אך אוסטרים רבים טסו גם לחופשות ביעדי נופש חמים במלדיביים, במאוריציוס ובמקסיקו

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

במהלך חופשת חג המולד והשנה החדשה אוסטריאן איירליינס הטיסה כ-400,000 נוסעים, ובכך הגיעה כמעט לרמה שלפני משבר הקורונה.

ביקור משפחתי או יציאה לחופשה – אוסטרים רבים ניצלו את עונת חג המולד כהזדמנות לטיסה. חופשות עירוניות לפריס וגם ללונדון וברצלונה היו שלושת היעדים הפופולריים ביותר.

כמו כן, כ-29,000 נוסעים טסו עם אוסטריאן ליעדים חמים במהלך החגים. בנגקוק והיעדים הארוכים: מאלה במלדיביים, קנקון במקסיקו ומאוריציוס היו פופולריים במיוחד.

"כחברת הבית של אוסטריה אנו שמחים מאוד שיכולנו לקחת אוסטרים רבים הביתה אל יקיריהם או לחופשה שלהם", אומר מייקל טרסטל, המנהל המסחרי הראשי של אוסטריאן. ב-24 וב-31 בדצמבר הטיסה החברה יותר מ-17,000 נוסעים ליעדם בכל יום.

אוסטריאן איירליינס הכפילה את התדירות לאיי המלדיביים. במהלך עונת חג המולד 6 טיסות במקום 3 המריאו מווינה למאלה בשבוע. כמו כן, גם התדירות למאוריציוס ולקנקון הוגדלה בטיסה שבועית כל אחת. אוסטריאן טסה למאוריציוס 4 טיסות בשבוע ו-3 טיסות לקנקון בשבוע.

לכל אוהבי הקרח והשלג אוסטריאן איירליינס מציעה מאז אמצע דצמבר טיסות לעיירה טרומסו בנורבגיה. טרומסו היא היעד האחרון מבין יותר מ-80 יעדים בלוח טיסות החורף של החברה האוסטרית.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אוסטריאן איירליינסמאלהקנקוןמאוריציוס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: