אא

התיירים חוזרים לפיליפינים: 2.6 מיליון תיירים ביקרו ב-2022

מישראל ביקרו בפיליפינים בחודשים פברואר עד דצמבר 2022 כ-10,000 תיירים ובהסתמך על כך שהפיליפינים נפתחה באופן מלא לתיירות במדינת האיים מעריכים כי מספר התיירים מישראל יגדל משמעותית

צילום: משרד התיירות של הפיליפינים (DOT), אורי מגנוס וטים רוק ומריו טרואיאני צילום: משרד התיירות של הפיליפינים (DOT), אורי מגנוס וטים רוק ומריו טרואיאני

יותר מ-2.6 מיליון תיירים ביקרו בפיליפינים בחודשים פברואר עד סוף דצמבר 2022, הרבה מעבר לתחזית שעמדה על 1.7 מיליון מבקרים.

שנת השיא הייתה 2019 עם יותר מ-8 מיליון תיירים וכעת היעד שהציבה שרת התיירות של הפיליפינים, כריסטינה גרסיה פרסקו, לשנת 2023 היא להגיע לפחות ל-4.8 מיליון תיירים.

ההכנסות מתיירות בשנת 2022 הניבו לפיליפינים כ-3.68 מיליארד דולר.

באשר לתיירות מישראל בחודשים פברואר עד סוף חודש דצמבר 2022 הגיעו כ-10,000 תיירים לארץ האיים. היעד בשנה הקרובה הוא להגדיל בצורה משמעותית את מספר המבקרים מישראל, בהסתמך על כך שהפיליפינים נפתחה באופן מלא לתיירות והיא ערוכה לקבל בזרועות פתוחות את התיירים.

שנת השיא, עד כה, בתיירות מישראל לפיליפינים הייתה 2019 עם 22,851 תיירים.

צילום: משרד התיירות של הפיליפינים DOT, אורי מגנוס וטים רוק ומריו טרואיאניצילום: משרד התיירות של הפיליפינים DOT, אורי מגנוס וטים רוק ומריו טרואיאני

בתוך כך, הפיליפינים נערכת לקראת פתיחת יריד התיירות הבינלאומי IMTM בתל אביב בין ה-14 ל-15 לפברואר 2023. לארץ צפויה להגיע משלחת רמת דרג מהפיליפינים וכן סיטונאי תיירות מובילים, שמעוניינים לקדם את תנועת התיירות לארץ האיים.

ביתן הפיליפינים ישתרע על שטח של 70 מטר רבוע באקספו תל אביב.

הפיליפינים תדגיש השנה בקמפיינים את קבלת הפנים המיוחדת והחמה שלה זוכים המבקרים בארץ האיים ואף תיתן דגש לחיזוק נושא תיירות בת קיימא ותיירות אקולוגית.

שרת התיירות פרסקו נפגשה לאחרונה עם נציגים בכירים של חברת התעופה אמירייטס, במטרה להגדיל את נפח הטיסות מדובאי למנילה ובחזרה. זאת, על רקע הגידול המשמעותי בתנועת התיירות לפיליפינים. כיום מופעלות 18 טיסות שבועיות מדובאי למנילה על ידי חברת התעופה אמירייטס. בפגישות עלתה בקשת אמירייטס להפעיל בטיסות למנילה ובחזרה את מטוס הנוסעים הגדול בעולם – איירבוס A380. שיחות דומות נערכו לאחרונה גם עם בכירים בחברת טורקיש איירליינס בכל הקשור לחיזוק הקו שבין איסטנבול למנילה ובקו איסטנבול - סבו.

הצילומים באדיבות: משרד התיירות של הפיליפינים (DOT), אורי מגנוס וטים רוק ומריו טרואיאניהצילומים באדיבות: משרד התיירות של הפיליפינים (DOT), אורי מגנוס וטים רוק ומריו טרואיאני

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פיליפיניםהפיליפינים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: