אא

במיקום הכי שווה: הצצה למלון בוטניקה החדש של רשת פתאל בחיפה

מחפשים חופשה אורבנית במלון עם שיק אירופאי בלוקיישן יוצא דופן? ביקרנו במלון בוטניקה החדש מקולקציית היוקרה Fattal Limited Edition של רשת פתאל למרגלות הגנים הבאהים בחיפה. בשיתוף רשת מלונות פתאל

מלון בוטניקה. צילום: איה בן עזרי מלון בוטניקה. צילום: איה בן עזרי

עם כל הכבוד לעיצוב, לאסתטיקה ולקולינריה, ויש תועפות של כבוד, מה שהופך בית מלון טוב לטוב עוד יותר הוא הלוקיישן, ולמלון בוטניקה – השחקן החדש של רשת מלונות פתאל בחיפה – יש את הלוקיישן הטוב ביותר שאפשר לבקש בעיר: במושבה הגרמנית (שדרות בן גוריון) למרגלות הגנים הבאהים המרהיבים מצד אחד, ומפרץ חיפה מן הצד השני.

מלון בוטניקה. צילום: איה בן עזרימלון בוטניקה. צילום: איה בן עזרי

בשל קרבתו לגנים הבאהים, המלון החדש, שנפתח באחרונה מקולקציית היוקרה   Fattal Limited Edition של רשת פתאל, עוצב בהשראת הגנים המטופחים להפליא. הכניסה והלובי שופעים צמחייה וכך גם פינות הישיבה (פטיו).

פטיו מלון בוטניקה. צילום: איה בן עזריפטיו מלון בוטניקה. צילום: איה בן עזרי

מוטיב הצמחים חוזר על עצמו גם ביצירות האומנות הרבות של אמנים ישראלים הפזורות ברחבי המלון. היצירות, שנבחרו ע"י האוצרת איריס ברק, נרכשו כולן לאוסף רשת פתאל כחלק מתמיכתה של הרשת באמנות מקומית והצגתה במלונותיה השונים בארץ ובעולם. המוטיב הבוטני פולש גם לשטיחים הפרוסים בחדרים ובחללים הציבוריים.

יצירות אומנות במלון בוטניקה. צילום: איה בן עזרייצירות אומנות במלון בוטניקה. צילום: איה בן עזרי

בחדר האוכל, לעומת זאת, על כל מפיות השולחן האישיות מונח ענף טימין טרי וחלק ניכר מהקינוחים מקושטים בפרחים טריים צבעוניים.

מלון בוטניקה. צילום: איה בן עזרימלון בוטניקה. צילום: איה בן עזרי

חדר האוכל במלון בוטניקה. צילום: איה בן עזריחדר האוכל במלון בוטניקה. צילום: איה בן עזרי

ואם באוכל עסקינן, אי אפשר שלא לציין את הקוקטיילים הייחודיים המוגשים במלון גם הם בהשראת הגנים הבאהים. כך למשל, קוקטייל Tropical Basil - קוקטייל טרופי עם נגיעות מרעננות של דבש, סירופ פרחים, מיץ אננס, מיץ לימון ובזיליקום טרי. או לחילופין, Mediterranean Breeze שהוא קוקטייל המשלב אניס, שקדים ורוזמרין עם סיומת אשכולית אדומה.

מלון בוטניקה. צילום: איה בן עזרימלון בוטניקה. צילום: איה בן עזרי

ללוקיישן הנפלא של מלון בוטניקה (בעברית: תורת הצמחים), מתווסף בימים אלה גם עניין הטיימינג וטיימינג, כידוע, זה הכל בחיים. בתי האבן, הכיכרות, המסעדות ובתי הקפה במושבה הגרמנית, שנוסדה על ידי הטמפלרים אי שם בשנת 1868, כל כולם מוארים ומקושטים במוטיבים ובתאורה המרהיבה של "חנוכריסמס" (חנוכה-כריסמס). ציורי ממש כמו באירופה.

מלון בוטניקה, שתוכנן על ידי האדריכל גיא ארבל ואדריכל הפנים נסטור סנדבנק, כולל 163 חדרים. בכל קומה, החדרים והסוויטות עוצבו בגוון שונה בהתאם למראה הגנים המתחלף בין הטרסות השונות: צהוב, אדום, כחול וירוק. החדרים כולם מעוצבים בסגנון אירופאי קלאסי ומאובזרים למשעי. החל ממיטת קינג סייז ועד מכונת אספרסו, מוצרי טיפוח נהדרים של ל'אוקסיטן, מיני בר שופע מיצי פירות ללא תשלום נוסף ומרפסות אל הנוף. בקיצור, כל מה שאתם מחפשים במלון בוטיק אורבני. 

 חדר עם נוף לגנים הבאהים. צילום איה בן עזרי חדר עם נוף לגנים הבאהים. צילום איה בן עזרי

חדר במלון בוטניקה. צילום: איה בן עזריחדר במלון בוטניקה. צילום: איה בן עזרי

עוד במלון, שהשהייה בו מוגבלת מגיל 16 ומעלה, ROOFTOP מנצח המשקיף על כל הטוב שיש ללוקיישן יוצא הדופן הזה להציע כאמור. יש גם בריכה עם נוף לגנים הבהאים, חדר כושר מאובזר, אולמות כנסים ושירותי קונסיירג' אישי המעודכן בכל מה שקורה בעיר וישמח לבנות עבור אורחי המלון מסלול מומלץ בעיר (מסעדות, מופעים, הצגות וכיו"ב).

הבריכה במלון בוטניקה צילום: איה בן עזריהבריכה במלון בוטניקה צילום: איה בן עזרי

לשחרר את זה בסטייל

עיסוי שוודי, אבנים חמות או רקמות עמוק. במלון בוטניקה יש גם ספא שנבנה אף הוא בהשראת הגנים הבהאים במובן זה, שהשמנים המשמשים את המטפלים נרקחו מצמחים ופרחים המאפיינים את הגן הבהאי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשת מלונות פתאל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: