אא

אמירייטס: מטוס ה-A380 המשופץ הראשון יצא לדרך בסוף השבוע

הסופר ג'מבו הראשון, ששופץ וחודש לחלוטין במסגרת תוכנית השיפוץ המקיפה 120 מטוסים של החברה בעלות של 2 מיליארד דולר, החל לפעול בקו דובאי - לונדון הית'רו

צילום: אמירייטס צילום: אמירייטס

מטוס ה- A380הראשון של אמירייטס, שחודש ושופץ לחלוטין במסגרת תוכנית השיפוץ של חברת התעופה בסך 2 מיליארד דולר, הכוללת 120 מטוסים, יצא אתמול לטיסה ראשונה בקו דובאי - לונדון הית'רו.

טים קלארק, נשיא אמירייטס, אמר: "לקוחות יבחינו בהבדל ברגע שהם יעלו למטוס - ה-A380 המרווח ייראה אפילו יותר מרשים ונוח. עם חללי הפנים והמוצרים העדכניים ביותר שלנו, מטוס זה ששופץ לאחרונה מעלה את חווית הטיסה שלנו ומאפשר לנו להציע יותר מושבי פרמיום אקונומי כדי לענות על דרישת הלקוחות. אני גאה במיוחד שעבודת השיפוץ הזו תוכננה, בוצעה והושלמה אצלנו בבית במתקנינו בדובאי, בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות ובטיחות. זה משקף את היכולות ותשתית התעופה ברמה עולמית של אמירייטס כאן באיחוד האמירויות".

ה-A380 המחודש במלואו כולל את המוצרים העדכניים ביותר של אמירייטס בכל תאי הנוסעים, כולל 56 מושבים בדרגת פרמיום אקונומי בתא הראשי, וצבעים חדשים בשטיחים ובציפויי הקיר. בתא הנוסעים העליון מושבי המחלקה הראשונה ומחלקת העסקים מתאפיינים בריפוד עור בצבע שמנת וגימור עץ בגוון בהיר יותר. מוטיב העץ המיוחד של אמירייטס בולט בכל חללי הפנים, כולל בספא ובמקלחת של המחלקה הראשונה.

מטוס ה-A380 המחודש הבא של אמירייטס צפוי להיות מוכן עד סוף החודש.

ככל שהתוכנית מתקדמת, המהנדסים יעבדו בו זמנית על 2 מטוסים. עד 2024 כל 67 מטוסי A380 המיועדים לשיפוץ יחזרו לשירות. לאחר מכן החברה תתחיל לעבוד על 53 מטוסי הבואינג 777 שלה, המיועדים גם הם לשיפוץ כולל. חברת התעופה מצפה להשלים את התוכנית ב-2025.

כדי לספק את תוכנית שיפוץ המטוסים הגדולה ביותר בתולדות התעופה, אמירייטס גייסה 190 עובדים חדשים, ועובדת עם 48 שותפים וספקים עיקריים, שגם שכרו מאות עובדים מיומנים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטסדובאיA380

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: