אא

לאחר כ-20 שנה: המדים החדשים של בריטיש איירווייס. צפו בתמונות

מהנדסי החברה וצוותי הקרקע שלה יהיו הראשונים ללבוש את המדים החדשים החל מאביב 2023. כל צוות הקבינה, הטייסים ואנשי הצ'ק-אין של בריטיש איירווייס יעברו מהמדים הנוכחיים שלהם למדים החדשים בקיץ הקרוב

צילום: בריטיש איירווייס צילום: בריטיש איירווייס

בריטיש איירווייס חשפה אתמול (שישי), מדים חדשים.

קולקציית המדים החדשים המיועדת לצוותי הקרקע והאוויר, נוצרה על ידי מעצב האופנה הבריטי אוזוואלד בוטאנג, Ozwald Boateng OBE, ואותה ילבשו יותר מ-30,000 עובדי חברת התעופה החל מאביב 2023.

שון דויל, יו"ר ומנכ"ל בריטיש איירווייס, אמר: "המדים החדשים שלנו הם ייצוג אייקוני של המותג של בריטיש איירווייס. משהו שיוביל אותנו לעתיד שלנו, המייצג את המיטב של בריטניה המודרנית ויעזור לנו להעניק ללקוחות שלנו שירות בריטי נהדר. רצינו ליצור קולקציה אחידה שאנשי בריטיש איירווייס יהיו גאים ללבוש ואנו בטוחים שסיפקנו זאת".

הקולקציה כוללת חליפת שלושה חלקים מחויטת לגברים עם מכנסיים בסגנון רגיל ו-SLIM ושמלה, חצאית ומכנסיים לנשים, כמו גם אוברול מודרני. גם אופציה של טוניקה וחיג'אב נוצרה גם עבור המוביל העולמי.

צילום: בריטיש איירווייסצילום: בריטיש איירווייס

בוטאנג פיתח את הקולקציה החדשה מאז 2018 עם טיפול קפדני. הוא צל על מספר תפקידים בשדה התעופה כדי להבין כיצד המדים צריכים לבצע עבור כל עבודה ולהבטיח מראה בריטי מודרני, מסוגנן עם בדים איכותיים וגמישים שקל לטפל בהם. יותר מ-1,500 מעובדי חברת התעופה השתתפו ב-50 סדנאות כדי להבטיח את התאמת הבגדים, החל מסדנאות עיצוב ועד למשוב על אב טיפוס וניסויי לבוש, ועזרו ליצור קולקציה איקונית שתעמוד במבחן הזמן.

כדי לוודא שכל בגד מתאים למטרה, חברת התעופה העמידה את המדים במבחן במהלך ששת החודשים האחרונים בניסויים סודיים.

מדי תא נוסעים וצוות הטיסה נוסו בטיסות מטען ברחבי אירופה, בעוד שמהנדסים לבשו בסתר את המדים החדשים תוך שמירה על מטוסים מחוץ לטווח הראייה בנמלי התעופה של מנצ'סטר וקוטסוולד. רבים מבגדי החוץ נבדקו גם במקלחות ובימים קרים ומקפיאים במינוס 18 מעלות צלזיוס כדי להבטיח שהם עמידים במים, עמידים ומתאימים לתנאי מזג אוויר קיצוניים, כמו כמה מאלה שנראו לאחרונה.

אוזוואלד בואטנג OBE, אמר: "עיצוב המדים האלה היה משימה עצומה וקפדנית וזה עבר הרבה מעבר לבגדים. זה היה על יצירת שינוי אנרגטי פנימי. אחת המטרות העיקריות שלי הייתה ליצור משהו שדיבר אל הקולגות של חברת התעופה ובשבילם. משהו שיעורר בהם השראה, יעצים אותם, יעודד אותם לנהל את תפקידיהם בגאווה ובעיקר להבטיח שהם ירגישו שרואים ושומעים אותם. למרות שלחברת התעופה יש מורשת חזקה, היה הכרחי לתמוך ביצירת נרטיב חדש של שינוי והתעלות, תוך שמירה על עמידה בזמנים".

אמה קארי, מצוות תא הנוסעים של בריטיש איירווייס, שהייתה אחת מהקולגות שביצעו ניסויים חשאיים במדים, אמרה: "זה היה כבוד ואחריות אמיתיים לעזור לבחון את המדים החדשים ולהעמיד אותם בניסיון בגובה של 35,000 רגל ולוודא שהם מתאימים למטרה, כשאלפי עמיתיי סומכים עליי. היה נהדר לראות שבוצעו התאמות לאחר המשוב שלנו.״

קיימות ואיכות עמדו בראש ובראשונה לאורך תהליך העיצוב האחיד. יותר מ-90% מהבגדים מיוצרים באמצעות בד בר קיימא מתערובות של פוליאסטר ממוחזר. כחלק מהמחויבות של בריטיש איירווייס- BA Better World של British Airways לעבוד עם ספקים ברי קיימא, חברת התעופה עובדת רק עם יצרנים החברים ביוזמת 'Better Cotton', יוזמת הקיימות המובילה בעולם לכותנה.

המהנדסים וצוות הקרקע של חברת התעופה יהיו הראשונים ללבוש את המדים החדשים מאביב 2023. כל צוות הקבינה, הטייסים וסוכני הצ'ק-אין של בריטיש איירווייס יעברו מהמדים הנוכחיים שלהם למדים החדשים בקיץ 2023.

המדים הנוכחיים, ייתרמו לצדקה או ימוחזרו ליצירת צעצועים, עם מספר פריטים שיועברו למוזיאון של חברת התעופה.

צילום: בריטיש איירווייסצילום: בריטיש איירווייס
צילום: בריטיש איירווייסצילום: בריטיש איירווייס

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בריטיש איירווייס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: