אא

'עולם אחר' נפרדה מ'תלמה-שלמה נסיעות' אחרי 3 שנים

לתלמה היו כ-27% בעולם אחר עם אופציה לרכישת עד 49% אך הצדדים הפרידו כוחות. שלמה כרמל, מייסד עולם אחר: "אנחנו לא בנויים לשותפים"

שלמה כרמל מימין. צילום: יח"צ שלמה כרמל מימין. צילום: יח"צ

אחרי קצת יותר מ-3 שנים, חברת 'עולם אחר' נפרדה באחרונה מהשותפות שלה עם חברת 'תלמה שלמה נסיעות'.

בחודש יולי 2019 תלמה-שלמה נסיעות נכנסה כשותפה בכ-27% בחברת עולם אחר שבבעלות איש התיירות הוותיק, שלמה כרמל.

לתלמה הייתה גם אופציה לרכוש עד לכ-49% ממניות עולם אחר. אך לאחרונה, הוחלט ב'עולם אחר' לחזור לפורמט של חברה משפחתית. כרמל, שאישר את הדברים לפספורטניוז, הוסיף ואמר: "אנחנו לא בנויים לשותפים. חזרנו להיות 100% בשליטת המשפחה. החברה עומדת יפה על הרגליים. יש לנו ב'עולם אחר' את הרוח המשפחתית, הקיבוצית. אנחנו עובדים מחוץ לקופסא".

עולם אחר הוקמה בשנת 1995 ע"י כרמל. החברה מתמחה, בין השאר, בטיולים גיאוגרפיים לאפריקה ויעדים אקזוטיים וייחודיים נוספים. בין היעדים שהחברה מוציאה אליהם טיולים: טנזניה, אוגנדה, קניה, איי סיישל, קמבודיה, נפאל, ויטנאם, בהוטן ועוד.

בחג חנוכה האחרון, הוציאה החברה מטוס איירבוס 330 אותו חכרה מחברה בולגרית לטנזניה עם 325 מקומות, ובכוונתה להפעיל מטוס דומה גם במארס הקרוב. "סאן דור לא מפעילה כבר מטוסים בשבת, לארקיע אין מטוסים גדולים שיענו לנו לצורכי החברה, אז אנחנו לוקחים לבד מטוס עם כל ההתחייבויות ומכרנו את כל המקומות. אנחנו כל הזמן משתפרים, מתייעלים, מחדשים והחברה נמצאת בתקופה מעולה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: עולם אחרשלמה כרמלתלמה שלמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: