אא

נחמני מדיה ינהל את מערך היח"צ של קבוצת דיזנהאוז

קבוצת דיזנהאוז, שהודיעה באחרונה על כניסת שותפים חדשים, בחרה במשרד נחמני מדיה שבבעלות אירית נחמני, לנהל עבורה את מערך היח"צ

Shutterstock Shutterstock

קבוצת דיזנהאוז, נציגתה הבלעדית של תאגיד התיירות הגלובלי BCD TRAVEL הפועל בלמעלה מ-100 מדינות, בחרה במשרד יחסי הציבור נחמני מדיה, בבעלות אירית נחמני, לנהל את מערך יחסי הציבור של הקבוצה.

כפי שפורסם לאחרונה, קבוצת דיזנהאוז הודיעה על כניסתם של 3 גופים מובילים במשק הישראלי כשותפים: פועלים אקוויטי, זרוע ההשקעות של בנק בפועלים, קבוצת מאיר, שבשליטת יעקב שחר ומשפחת קז, ומשפחת נוסבאום, מבעלי השליטה באשטרום. את הקבוצה מובילים היו"ר עפר חודורוב והמנכ"לית חני סובול.

משרד נחמני מדיה מטפל בין היתר בחברות ישראליות ובינלאומיות, חברות הייטק, גופים פיננסיים, חברות נדל"ן, חברות ריטייל וגופי ציבור. באחרונה פורסם כי נחמני מדיה נבחרה לשמש הנציגה הישראלית של סוכנות יח"צ הגלובאלית Touchdown המעניקה שירותים ללקוחות טכנולוגיים ומעסיקה יותר מ-110 עובדים במשרדים בארה"ב, באירופה, במזרח התיכון, באוסטרליה ובניו זילנד. במסגרת שיתוף הפעולה, נחמני מדיה תיתן מענה לקהל הלקוחות של Touchdown המעוניינים להיכנס לשוק הישראלי.

אירית נחמני. צילום: יח''צאירית נחמני. צילום: יח''צ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דיזנהאוז

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: