אא

איזי ג'ט: כך תעשו כושר עם מזוודה

אם החלטתם להיכנס בשנה החדשה לכושר, חברת הלואו קוסט איזי ג'ט הפיקה סרטון אימונים חינמי ביוטיוב בהשראת טיסה

איזי ג'ט. צילום: יח"צ חברה איזי ג'ט. צילום: יח"צ חברה

אנשי צוות המטוס של חברת הלואו קוסט הבריטית, איזי ג'ט, הם הכוכבים של תוכנית כושר חדשה שחבר החסך השיקה לטובת כל מי שמתכוון.ת להיכנס לכושר ולהתחטב בשנה החדשה. התוכנית מבוססת על תרגילים שעורכים אנשי הצוות במטוס. מאיזי ג'ט נמסר כי אנשי הצוות שלה צועדים בממוצע למעלה מחצי מיליון צעדים בשנת עבודה - למעלה מ-1,000 ק"מ - שווה ערך להליכה מלונדון לברצלונה.

בתוכנית, הכוללת סדרה של שיעורי התעמלות מקוונים 'Travel Bag Body Blast', ציוד הכושר והמשקולות מוחלפים בתיקי יד ומזוודות. אימון 'Travel Bag Body Blast' מבית איזיג'ט זמין בחינם ביוטיוב.

תוכנית הכושר מגיעה בעקבות מחקר חדש שערכה החברה ולפיו כ-80% מהבריטים יחליטו להיכנס לכושר בשנה החדשה. עם זאת, 61% הודו שהם שונאים ללכת לחדר כושר ושלושה רבעים (75%) אמרו שהם צפויים לוותר על משטר האימון שלהם עד סוף ינואר.
הסרטון שאיזי ג'ט שחררה ליוטיוב כולל תרגילי כושר פשוטים שאנשים יכולים ליהנות מהם בביתם, ללא צורך לרכוש ציוד חדש או לעשות מנוי לחדר כושר.

תוכנית הכושר נבנתה על ידי צוות תא הנוסעים בהתייעצות עם המאמנת האישית המקצועית, אימי קורי. כל תרגיל צריך להתבצע במשך 40 שניות עם מנוחה של 20 שניות לפני המעבר לתרגיל הבא. לאחר השלמת סדרה מלאה יש לנוח 30-60 שניות לפני המחזור הבא. ביצוע 3-4 סבבים יכול לשרוף עד 100 קלוריות.

איזי ג'ט, שהוקמה לפני כ-25 שנה, מטיסה למעלה מ-96 מיליון נוסעים מדי שנה - למעלה מ-16 מיליון מהם למטרת עסקים. לאיזי ג'ט מעל 300 מטוסים והיא טסה בכאלף נתיבים ל- 150 שדות תעופה ברחבי 35 מדינות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איזי ג'ט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: