אא

רשת בראון בשיתוף כרטיס FLY CARD: מזמינים חופשה וצוברים נקודות

במסגרת השת"פ, מחזיקי כרטיס האשראי FLY CARD של אל על יוכלו לצבור נקודות ביחס של 1 לכל 55 שקל, בהזמנת חופשה במלונות בראון בישראל

מלון בראון תיאודור. צילום: אסף פינצ׳וק מלון בראון תיאודור. צילום: אסף פינצ׳וק

רשת מלונות בראון ו-FLY CARD, כרטיס האשראי של מועדון הנוסע המתמיד של אל על, חתמו על הסכם שיתוף פעולה במסגרתו מחזיקי הכרטיס יוכלו לצבור נקודות בעת הזמנת חופשה במלונות בראון בישראל. מדובר בשותפות ראשונה מסוגה עבור בראון, המחזיקה בישראל ב-24 מלונות. 

כרטיס FLY CARD המאפשר צבירה של נקודות באמצעות הקניות היומיומיות ורכישת טיסות ומוצרים נלווים, יציע יחס צבירה כדלקמן: נקודה אחת על כל 55 שקלים הוצאה או נקודה אחת על כל 45 שקלים למחזיקי כרטיס FLY CARD פרימיום. מדובר בצבירה של פי 5 נקודות, וזאת בנוסף לצבירה הרגילה בכרטיס האשראי העומד על יחס צבירה של 1:250 בכרטיס FLY CARD ו-1:190 בכרטיס FLY CARD פרימיום בעת ביצוע רכישות רגילות בכרטיס.

מחזיקי FLY CARD בעלי מעמד יוקרה יהיו זכאים גם לאירוח בטרקלין העסקים החדש של בראון בתל אביב (בקומה 7). מחזיקי כרטיס פלטינה ייהנו מאירוח בטרקלין אחת לחודש ואילו מחזיקי כרטיסי טופ פלטינה יהיו זכאים להתארח בטרקלין 5 פעמים בחודש יחד עם אדם נוסף.

כמו כן, במסגרת שיתוף הפעולה, שתי החברות יצאו במבצע מימוש נקודות לרגל החורף בפברואר הקרוב: מחזיקי FLY CARD יוכלו לקבל הנחה של 500 שקלים תמורת 300 נקודות בהזמנת חופשה ולממש עד שני שוברים בכל הזמנה.  

רונן גלפרין, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד של אל על ו-FLY CARD: "כרטיס האשראי FLY CARD הפך למועדון הצרכנות החכם והמשתלם ביותר בישראל, אשר הופך את הקניות היום יומיות לחופשות ויוצר עבור לקוחותינו הזדמנויות מימוש והטבות נחשקות בכל עונות השנה עם שותפים משמעותיים. שיתוף פעולה עם קולקציית מלונות מובילה כמו בראון מעניק ללקוחות שלנו ערך מוסף משמעותי בקטגוריה מבוקשת: צבירת נקודות מהירה והנאה מהטבות מימוש אטרקטיביות, ביניהן העמקת ההטבות ללקוחות היוקרה שלנו כמו למשל חוויית אירוח אקסלוסיבית בטרקלין העסקים היוקרתי במלון בראון ברוט בתל אביב ללא עלות נוספת".

ליאון אביגד, מייסד ובעלים משותף של קולקציית מלונות בראון: "קולקציית מלונות בראון מברכת על שיתוף הפעולה עם כרטיס האשראי FLY CARD ומועדון הנוסע המתמיד היוקרתי של אל על. אנו גאים על שיתוף הפעולה עם חברת התעופה הלאומית של ישראל ומזמינים את כולם להגיע ולהתארח באחד מבתי המלון של הרשת בתל אביב, ירושלים ואילת וכמובן, ליהנות ולצבור חוויות וזיכרונות מרגשים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלרשת מלונות בראוןמועדון הנוסע המתמיד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: