אא

דלתא אייר ליינס: Wi-Fi מהיר וחינמי במטוסים החל מפברואר

חברת התעופה האמריקנית תציע Wi-Fi מהיר וחינמי החל מ-1 בפברואר בכ-700 ממטוסיה המצוידים ב-Viasat. מנכ"ל החברה: "לספק ללקוחות שלנו חוויה דומה למה שהם חווים על הקרקע"

דלתא איירליינס. צילום: 123rf דלתא איירליינס. צילום: 123rf

חברת התעופה האמריקנית, דלתא אייר ליינס, תציע, בשיתוף עם חברת T-Mobile, אינטרנט אלחוטי מהיר וחינמי לכל הלקוחות על סיפון רוב הטיסות המקומיות הראשיות החל מ-1 בפברואר ותהיה הראשונה מבין חברות התעופה הגדולות בארה"ב שתציע לטסים במטוסיה אינטרנט אלחוטי חינם כמרכיב מרכזי בחוויית הלקוח.

עד סוף 2023 תציע דלתא אייר ליינס את השירות הזה ביותר מ-700 ממטוסיה המצוידים ב-Viasat. דלתא גם הודיעה על תוכניותיה להביא אינטרנט אלחוטי חינם בטיסותיה הבינלאומיות עד סוף 2024.

מנכ"ל דלתא אייר ליינס, אד בסטיאן אמר בתערוכת CES הבינלאומית בלאס וגאס: "בעבודה, בבית ובכל מקום שביניהם, הקישוריות היא חיונית לחיי היומיום, והדבר צריך לחול גם על הטיסה בדלתא. החזון שלנו כבר מזמן היה לספק ללקוחות שלנו חוויה דומה למה שהם חווים על הקרקע, גם בגובה 30,000 רגל. בכדי לממש את החזון של דלתא לגבי טיסה מותאמת אישית, נוסעי החברה יוכלו להתחבר באמצעות חשבון ה- Delta SkyMiles® שלהם או להצטרף לתוכנית SkyMiles , באוויר או על הקרקע, ללא תמורה, כדי לחבור לרשת בחינם."

מייק זיברט, מנכ"ל T-Mobile : "אנחנו מאמינים שההישארות מחובר במהלך טיסה צריכה להיות חוויה המושגת בקלות וללא הפרעות. לקוחות T-Mobile כבר מקבלים Wi-Fi בחינם בטיסה ועכשיו אנחנו משתפים פעולה עם דלתא כדי להביא את החוויה הזו לכל הלקוחות - ללא קשר לספק האלחוט שלהם - כך שכל מי שטס בדלתא יוכל ליהנות מגישה לאונליין מרגע ההמראה ועד לנחיתה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דלתא אייר ליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: