אא

דובאי: יותר מ-23.7 מיליון מבקרים בשנת 2022 – 21.8 מיליון מתוכם דרך נמלי התעופה

עפ"י הערכה של רשות נמלי התעופה של האמירות, בשני נמלי התעופה הבינלאומיים עברו בשנה החולפת 64.3 מיליון נוסעים, שרובם היו נוסעים במעבר, שלא יצאו מנמלי התעופה לביקור בדובאי

דובאי. צילום: 123rf דובאי. צילום: 123rf

התיירות ממשיכה להתאושש בדובאי.

העיר זכתה ליותר מ-23.7 מיליון מבקרים במהלך 2022, כש-21.8 מיליון מתוכם הגיעו דרך שדות התעופה של דובאי - נמל התעופה הבינלאומי של דובאי (DXB) ונמל התעופה הבינלאומי אל מקטום (DWC). בהשוואה לשנה שעברה, זו עלייה של 89% בסך המבקרים, כאשר אשתקד 12.05 מיליון נוסעים הגיעו בטיסה לנמלי התעופה של דובאי.

"השימוש בטכנולוגיות משוכללות איפשר לנמלי התעופה של דובאי לספק שירותים יוצאי דופן וחווית נסיעה מעולה לכל המבקרים, ובכך לגבש את המוניטין של דובאי כיעד מוביל לתיירות, עסקים וסגנון חיים", אמר מוחמד אחמד אל מארי, מנכ"ל המנהלת הכללית ליחסי חוץ של דובאי. ראוי לציין כי אזור המפרץ כולו נהנה מתנופת הנסיעות הקשורה למונדיאל, כאשר אוהדי כדורגל נהרו למדינות המפרץ לטורניר שנערך בקטאר, בה מקומות לינה מוגבלים, שהובילו לכך שאוהדים רבים התאכסנו במדינות השכנות. עד סוף נובמבר 2022, רשות נמלי התעופה של דובאי, המפעילה של DXB ו-DWC, כבר ציינה שזרימת תיירות חזקה ברבעון השלישי של 2022 אילצה אותם לעדכן את ההערכות לסך הנוסעים בסוף השנה ולהעלות אותם ל-64.3 מיליון נוסעים.

עם זאת, לא כל הנוסעים, שנחתו ב-DXB או ב-DWC, יצאו מנמלי התעופה לבקר בדובאי. עפ"י ניסיון העבר, רוב הנוסעים הגיעו לנמלי דובאי לצורך טיסות המשך. לשם המחשה, הרשות מציינת כי למעלה מ-63% מסך הנוסעים במהלך 2018 היו נוסעים במעבר.

רוצים עוד על דובאי ואיחוד האמירויות?

כשנתיים לאחר הסכמי אברהם: הקליקו לקריאת המוסף המיוחד של פספורט על איחוד האמירויות ומדינות המפרץ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דובאי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: