אא

טבעוני זה הכי: Emirates מדווחת על עלייה של 154% בביקוש לארוחות טבעוניות בטיסה

חברת התעופה הלאומית של אמירות דובאי מדווחת על זינוק אדיר בביקוש לאוכל טבעוני. הגישה אשתקד למעלה מ-280 אלף ארוחות מהצומח. באיזה קווים הביקוש לטבעוני גבוה במיוחד? ספוילר, גם בטיסות למדינת אויב

אמירייטס. צילום: אמירייטס. צילום:

Emirates, חברת התעופה הלאומית של אמירות דובאי, מדווחת על זינוק של לא פחות מ-154% בביקוש לארוחות טבעוניות שהגישה בטיסותיה במהלך שנת 2022 בהשוואה ל-2021.

על פי נתוני Emirates, בשנה החולפת נצרכו למעלה מ-280,000 ארוחות מהצומח. נכון להיום, Emirates מציעה יותר מ-180 מתכונים שונים המיועדים לנוסעים טבעוניים או לנוסעים המבקשים ארוחה בריאה.

Emirates מגישה ארוחות טבעוניות מאז שנות ה-90. בתחילה, הדרישות לטבעונות התמקדו בעיקר בקווים ספציפיים, כמו אדיס אבבה בירת אתיופיה, בהם היה ביקוש לארוחות טבעוניות בתקופות מסוימות של השנה על ידי נוסעים למשל אתיופים אורתודוקסים. כך גם בקווים של החברה לתת-היבשת ההודית, שבה דתות מרובות מעודדות תזונה צמחונית. עם זאת, במהלך השנים האחרונות, מנות טבעוניות צברו פופולריות מהירה גם בקווים של החברה לארה"ב, אוסטרליה ואירופה. ב-Emirates מדברים על זינוק ניכר בצריכת מנות טבעוניות בעשור האחרון. נתון מעניין אחר, מדבר על הביקוש הגובר לאוכל טבעוני גם בקווים של Emirates לביירות, קהיר וטייוואן.

מה בתפריט הטבעוני?

הארוחה הטבעונית ש-Emirates מגישה כיום במחלקת תיירים כוללת בין היתר תרד ואבוקדו עם טופו במרינדה; אפונת שלג מולבנת, צנון, אספרגוס, גרעיני רימון וקישואים; קינואה עם פירה אגסים וסלרי מקורמל; כרובית צלויה; גזר מזוגג; קייל מוקפץ ופסטו; ריזוטו שעורה עם פטריות, עגבניות מיובשות, ערמונים עם חמאה, ברוקולי וזרעי דלעת קלויים.

תפריט גורמה טבעוני חדש שהוצג גם ב-2022 במחלקת First ו-Business Class, כולל מנות שף כמו פטריות צדפה צלויות במחבת, קולרבי פרוס ותפוז שרוף; עוגת כמהין שוקולד עם אגוזי לוז, פיסטוק ועלי זהב; טארט ענבים ירוקים עם עלי כותרת של ורדים מסוכרים; רפרפת וניל ולפתן פירות יער עם פניני יוזו. יש לציין כי למעלה מ-195,000 קינוחים טבעוניים Emirates הגישה במהלך שנת 2022 בכל הקווים שלה, בהם עוגת מוס שוקולד מריר עם תותים טריים, טארט לימון עם קרם קוקוס ועוגת גבינה טופו שוקולד וקומפוט תותים.

אפשרויות טבעוניות זמינות להזמנה ולהזמנה מראש במטוסים וגם בטרקלין עסקים של החברה. לקוחות יכולים לבקש ארוחות טבעוניות בכל הטיסות של Emirates ובכל מחלקות הנסיעות עד 24 שעות לפני ההמראה. עם זאת, במסלולים עם ביקוש גבוה, ניתנות גם ארוחות מהצומח כחלק מאפשרויות התפריט הראשי.

Emirates, הנחשבת בסקרים ייעודיים לאחת מחברות התעופה הטובות ביותר גם עבור הנוסע הטבעוני, השקיעה שנה בפיתוח ב-Emirates Flight Catering, במפעל קייטרינג טיסה בנמל התעופה הבינלאומי של דובאי, בו מועסקים 11,000 עובדים המייצרים עד 225,000 ארוחות מדי יום. במפעל מועסקים שפים בינלאומיים מ-69 לאומים שונים. "השפים", כך נמסר מהחברה, "עבדו בשיתוף פעולה עם תזונאים על מנת להתאים מנות פופולריות קיימות לטבעוניים מבלי להתפשר על הטעם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: