אא

תאילנד מבהירה: אין כל מגבלות חדשות על כניסת תיירים

לשכת התיירות של תאילנד בישראל: "המדיניות של כניסת תיירים לתאילנד ללא מגבלה תימשך כפי שהייתה עד כה ולא נדרשת הצגת תעודת חיסון או בדיקת קורונה בכניסה"

קופיפי, תאילנד. צילום: 123rf קופיפי, תאילנד. צילום: 123rf

לשכת התיירות של תאילנד בישראל מעדכנת כי המדיניות של כניסת תיירים לתאילנד ללא מגבלה תימשך כפי שהיתה עד כה, וכי לא נדרשת הצגת תעודת חיסון או בדיקת קורונה כדי להיכנס למדינה. 

עוד מעדכנת כי תאילנד כן דורשת מתיירים להחזיק בביטוח רפואי המכסה מקרה של הידבקות בקורונה, אך זאת רק לתיירים שמדינתם (או המדינה אליה ייצאו מתאילנד, לאחר שהותם) מחייבת בדיקה כזו. עבור ישראלים החוזרים מתאילנד לישראל אין חובה זו תקפה, אך מומלץ בכל מקרה לנסוע לתאילנד עם ביטוח רפואי תקף, הכולל גם כיסוי קורונה, ולו רק בשל הסיכוי לחלות בקורונה, לנוכח עליית שיעורי החולים בעולם בתקופה זו. 

בנוסף לשמירה על מדיניות הכניסה ללא מגבלות, ממשיכה תאילנד להעניק תקופת שהייה מוארכת של 45 יום (במקום 30 בעבר), לתיירים מכל המדינות הזכאים לשהות ללא ויזה, וביניהן ישראל. נוהל זה יהיה תקף עד 31 במרץ השנה, ועשוי להיות מוארך גם מעבר לתאריך זה. 

נזכיר כי רק באחרונה פורסם כי תאילנד פרסמה כוונה לשנות את מדיניות הכניסה שלה החל מהיום, 9 בינואר, כדלקמן: נוסעים בגילאי 18 ומעלה ידרשו להציג תעודת התחסנות מלאה הכוללת לפחות שני חיסונים או תעודת החלמה מהחצי השנה האחרונה. נוסעים שלא יוכלו להציג תעודות אלה, ידרשו לאישור רפואי. נוסעים בקונקשיין או בעלי דרכונים תאילנדים פטורים מדרישות אלה. כאמור, על פי הודעת נציגות משרד התיירות של תאילנד בישראל, המדיניות של כניסת תיירים לתאילנד ללא מגבלה תימשך כפי שהיתה עד כה וכי לא נדרשת הצגת תעודת חיסון או בדיקת קורונה כדי להיכנס למדינה. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תאילנד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: