אא

אמירייטס ויונייטד איירליינס בדרך להסכם קוד-שייר

שתי החברות הגישו לאישור מחלקת התחבורה של ארה"ב (DOT) את הסכם השותפות ביניהן, שיכלול בשלב ראשון 300 קווים. יונייטד תתחיל ב-25 במרץ להפעיל טיסה יומית מניוארק לדובאי

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

יונייטד איירליינס ואמירייטס פנו למחלקת התחבורה של ארה"ב (DOT) כדי ליישם את שיתוף הפעולה המתוכנן שלהן. השלב הראשוני של שותפות הקוד-שייר בין שתי החברות כולל כמעט 300 קווים משיקגו, יוסטון וסן פרנסיסקו מחד, ומדובאי מאידך.

יונייטד מתכוונת להציב את קוד ה-UA שלה בטיסות המופעלות באמירויות ל-27 יעדים מעבר לדובאי (DXB), כולל אדיס אבבה (ADD), ג'דה (JED) ומוסקט (MCT).

אמירייטס מצידה תציב את קוד ה-EK שלה ב-272 קווים המופעלים על ידי יונייטד ויונייטד אקספרס, כולל 126 משיקגו או'הייר (ORD), 83 מיוסטון ג'ורג' בוש (IAH), ו-63 נוספים מסן פרנסיסקו (SFO).

אמירייטס טסה כיום ל-11 יעדים בארה"ב, כולל טיסות יומיות למגוון יעדים, וביניהם: שיקגו, יוסטון  וסן פרנסיסקו.

יונייטד טסה בעבר אל דובאי מוושינגטון, אך הפסיקה את הטיסות בתחילת 2016.

כחלק מהעסקה, יונייטד גם חשפה תוכנית להתחיל טיסות יומיות לנמל הבית של אמירייטס בדובאי מניוארק ליברטי (EWR) בתחילת עונת קיץ 2023, החל ב-25 במרץ באמצעות מטוסי בואינג 777.

אל הבקשה מצורפת הצהרה תומכת: "הבקשה היא לטובת הציבור מכיוון שהיא תספק יתרונות משמעותיים לצרכן על ידי שיפור אפשרויות השירות הזמינות לציבור הנוסעים בארה"ב לנסיעות בין ארה"ב, איחוד האמירויות הערביות ונקודות מעבר. יונייטד תוכל להציע שירותים מקוונים נוספים נוחים בין ארה"ב לנקודות באיחוד האמירויות ומחוצה לה, אשר ישפרו את התחרות ואת אפשרויות הנסיעה הזמינות לצרכנים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטסיונייטדדובאיDOT

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: