אא

״כולנו צורחים בשביל גלידה״: יונייטד מחזירה את הגלידות למחלקת העסקים

חברת יונייטד נפרדה מהגשת הגלידה במהלך התפשטות נגיף הקורונה, והגישה אותה ליעדים נבחרים בלבד. כעת, החברה מודיעה על החזרת הגלידה האהובה בטיסות ארוכות טווח החל מחודש פברואר

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

״כולנו צורחים בשביל גלידה! בגלל שגלידת הסאנדיי חוזרת למחלקת העסקים פולאריס של יונייטד!״, כך כתבה חברת התעופה יונייטד בפוסט באינסטגרם שלה. חברת התעופה חדלה מלהגיש את הגלידה המפורסמת בטיסות הבינלאומיות מאז התפשטות נגיף הקורונה. חברות רבות מגישות גלידה בגובה של 36,000 רגל, אך יונייטד הייתה מבין הבודדות שהגישה סאנדיי עם תוספות אותן הלקוחות יכולים לבחור, כמו בראוניז, רוטב שוקולד ועוד, כך שהסרת הגלידה חיממה בהחלט את הנוסעים.

הגלידה חוזרת ליונייטד. צילום: יח״צהגלידה חוזרת ליונייטד. צילום: יח״צ

עד כה, יונייטד סיפקה את הגלידה מסן פרנסיסקו לקווים נבחרים כמו פרנקפורט, בריסבן שבאוסטרליה, סידני וסינגפור. עם זאת, החל מחודש פברואר, כל הנוסעים במחלקת העסקים הטסים בטיסות בינלאומיות ארוכות טווח יהנו מהגלידה, לרבות הנוסעים מ/אל תל אביב. עוד כחלק מתהליך השיפור והשינוי של יונייטד, החברה החלה לרענן את הקבינות של המטוסים צרי הגוף, וזאת בנוסף להודעה של החברה על הזמנה של כ-270 מטוסים צרי גוף, עליה הכריזה יונייטד ביוני 2021.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יונייטד איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: