אא

קשרי התעופה: האסיפה הכללית אישרה את שיפור תנאיו של המנכ״ל מוטעי

האסיפה הכללית של קשרי תעופה אישרה שיפור בתנאי העסקתו של מנכ"ל החברה, יורם מוטעי, המחזיק בה גם בכ-20% ונימקה: ״המנכ"ל הצליח לתרום תרומה ניכרת לפעילות ולמצב העסקי"

צילום: 123rf צילום: 123rf

האסיפה הכללית של חברת קשרי תעופה אישרה תנאי העסקה משופרים למנכ"ל החברה, יורם מוטעי המחזיק גם בכ-20% מהחברה.

מוטעי השתכר עד כה כ-90 אלף שקל ברוטו בחודש, ושכרו החודשי החל מיום 1.1.2022 ועד ליום 31.12.2023 יהיה בסך של כ-125 אלף שקל ברוטו, צמוד למדד חודש אוקטובר 2022.

כמו כן, בהתאם לרווח השנתי של החברה, מוטעי יקבל מענק נוסף בין 1-3 משכורות נוספות ובנוסף למענק הקבוע הוא יהיה זכאי למענק, עד לרווח נקי שנתי של 3 מיליון דולר, בשיעור 3% מהרווח הנקי. מרווח שנתי של 3 מיליון דולר ומעלה, מוטעי יהיה זכאי למענק בשיעור 4% מהרווח. תנאי הסף לתשלום המענק הינו כי הרווח הנקי השנתי של החברה יעמוד על סך של 1.2 מיליון דולר.

כמו כן, מוטעי יהיה זכאי להעמדת רכב פרטי עד עלות של 420 אלף שקל. ועדת התגמול ודירקטוריון קשרי תעופה נימקו את עדכון תנאי העסקתו של מוטעי כך: "המנכ"ל מכהן בתפקידו מזה שנים רבות והוא בעל ניסיון רלוונטי רב שנים בתחום בו פועלת החברה. בתקופה זו הצליח המנכ"ל לתרום, תרומה ניכרת לפעילות ולמצב עסקי החברה והוכיח את יכולותיו לתרום להצלחת החברה. ועדת התגמול ודירקטוריון החברה סברו, שהשינויים המוצעים בתנאי הכהונה והעסקה של המנכ"ל הינו מידתיים וראויים וזאת בהתייחס לחבילות תגמול של מנכ"לים בחברות ההשוואה". 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קשרי תעופהיורם מוטעי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: