אא

התאחדות סוכני הנסיעות משכה ערעור שהגישה לעליון נגד אייר קנדה

זאת לאחר שהעליון הבהיר שלא יהפוך קביעת ביהמ"ש המחוזי שדחה את תביעת ההתאחדות בדבר הפחתת העמלות החד-צדדית של אייר קנדה ופסק 15 אלף שקל הוצאות לטובת אייר קנדה

אייר קנדה. צילום: 123rf אייר קנדה. צילום: 123rf

התאחדות סוכני הנסיעות משכה ערעור שהגישה לבית המשפט העליון על החלטה שהתקבלה בבית המשפט המחוזי בנוגע לחברת התעופה אייר קנדה. זאת לאחר שהעליון הבהיר שלמרות הטיעון המשכנע וככל הנראה צודק לא מתקיימות הסיבות הטכניות שמאפשרות ביטול החלטה של בית המשפט המחוזי.

שלישיית השופטים: דוד מינץ, יוסף אלרון ואלכס שטיין, קבעו כי ההתאחדות תשלם לאייר קנדה הוצאות מתונות בסך של 15,000 שקל.

כזכור, לאחר שבית המשפט המחוזי בת"א דחה בחודש ספטמבר את תביעת ההתאחדות ומשרדי הנסיעות נגד אייר קנדה על הפחתת העמלות החד צדדית של אייר קנדה מ-7% ל-1% , ההתאחדות הגישה ערעור לבית המשפט העליון בבקשה "לקבוע כי המשיבה פעלה בחוסר תום לב תוך הפרה של המערכת ההסכמית בין הצדדים".

עורכי הדין, דרור שטרום ואלישע הרלב, שהגישו את הערעור בשם ההתאחדות, ביקשו עוד מבית המשפט "לאפשר את קיומו של הליך הגון ופשוט לקביעת הגמול. יודגש כי לו הייתה המשיבה מקיימת הידברות עם המערערות ניתן היה, כפי שאירע עם חברות תעופה אחרות, להגיע לסיכום הגון וראוי, בתום לב וביישוב הדעת".

עוד נטען בערעור כי, "המשיבה רוקנה את התחייבותה המהותית לגמול כאשר הודיעה ביום אחד, ללא משא ומתן או שיח, כי היא מפחיתה את הגמול אותו שילמה לסוכנים במשך שנים רבות מ-7% ל-1%. קרי, הפחתה של כ-90% מהתמורה החוזית. המשיבה לא הציגה כל נימוק שהוא אשר מסביר מדוע הפחיתה את הגמול ל-1% דווקא, ולא לכל שיעור אחר".

עוד טענו עורכי הדין בערעור כי "דעתן של המערערות ברורה, לא מני ולא מקצתי. לא כך יש לקיים הסכמים בתום לב בישראל".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר קנדההתאחדות סוכני הנסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: