אא

סטארט אפ הטרוול טק Hotelmize מגייס 12 מיליון דולר

זהו גיוס שני בהובלת Flashpoint Venture Capital ובהשתתפות משקיעים קיימים. עד כה גייסה החברה, המאחדת בין עולמות הפינטק והתיירות, יותר מ-20 מיליון דולר

גיא לויתן, דור קרובינר ועומרי ליטבק. צילום: גיא כושי גיא לויתן, דור קרובינר ועומרי ליטבק. צילום: גיא כושי

Hotelmize, סטארט אפ הטרוול טק המאחד בין עולמות הפינטק לעולמות התיירות, מגייס סיבוב השקעה שני של 12 מיליון דולר, בהובלת Flashpoint Venture Capital ובהשתתפות משקיעים קיימים. עד כה גייסה החברה למעלה מ-20 מיליון דולר, מבין המשקיעים חברת הענק Alibaba וקרן הון הסיכון Investible.

סבב הגיוס הנוכחי מגיע לאחר ש-Hotelmize חוותה צמיחה של למעלה מ-800% בשנה שעברה ולאחר שהחברה צירפה כלקוחותיה כמה ממותגי הנסיעות B2C ו-B2B הגדולים בתעשייה, המבטיחים את הצמיחה העתידית של החברה. הגיוס הנוכחי בא במטרה להגביר את הערך עבור השותפים והלקוחות שלהם, באמצעות מגוון רחב של מוצרים אותם החברה כבר החלה למכור לשותפיה הנבחרים אך אינה הפיצה אותם לשוק בצורה נרחבת.

דור קרובינר, מנכ"ל Hotelmize"נרגשים לקבל את המימון הזה, שיאפשר לנו להמשיך בצמיחה המהירה שלנו, לפתח את מגוון מוצרי האופטימיזציה שלנו, ובעיקר לשפר את הביצועים העסקיים של השותפים שלנו ברחבי העולם. אנו אסירי תודה על התמיכה של המשקיעים שלנו החולקים את החזון שלנו וכמו כן מביעים תודה והערכה גדולה לצוות העובדים המוכשר והמסור שלנו וללקוחותינו הנאמנים. אנו מצפים להמשיך ולשרת את השותפים שלנו ולהניע חדשנות בתחום התיירות עם מגוון המוצרים שנשיק בקרוב".

אלכסנדר קונופליסטי, שותף מנהל ב-Flashpoint Venture Capital"שמחים לראות את ההכנסות והרווחיות של Hotelmize צומחות במהירות. במהלך בדיקת הנאותות שלנו, נדהמנו מהאופן שבו לקוחות Hotelmize מרוצים מהטכנולוגיה של החברה ומרמת השירות שהם מקבלים. אנו מקבלים את Hotelmize בברכה למשפחת Flashpoint  - ההשקעה ה-12 שלנו בישראל ב-6 השנים האחרונות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טרוול טק

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: