אא

לאחר התקלה: הפעילות האווירית בארה״ב חוזרת בהדרגה - הקרקוע הוסר

מערכות רשות התעופה הפדרלית במשרד התחבורה האמריקאי אחראיות על שליחת הודעות נוטאם לטייסים המתריעות בין היתר על סכנות טיסה והגבלות בזמן אמת. לפי שעה. ה-FAA בעדכון: הקרקוע הוסר ממשיכים לבדוק את הסיבות לבעיה הראשונית״

Shutterstock Shutterstock

תקלה במחשבי ה-FAA - רשות התעופה הפדרלית במשרד התחבורה האמריקאי - Federal Aviation Administration , גרמה לקרקוע טיסות פנים במדינה.

מערכת ה-FAA הממוחשבת אחראית, בין היתר, על שליחת הודעות חשובות הידועות בכינוי נוטאם - NOTAM - Notice to Air Missions. הודעות אלה מתריעות, בין היתר, על סכנות והגבלות שונות בזמן אמת לטייסים.

על פי פרסומים שונים, "ה-FAA לא יכולה לשחרר הודעות נואטם בשלב זה".

ה-FAA צייצה בנושא זה בטיוטר: "ה-FAA עדיין עובדת על שחזור מלא של המערכת בעקבות התקלה. בעוד שחלק מהפונקציות מתחילות לחזור לרשת, הפעילות של מערכת המרחב האווירי הלאומי נותרה מוגבלת".

ה-FAA צייצה ברגעים אלה גם כי הורתה לחברות התעופה להשהות את כל היציאות הפנימיות עד 9 בבוקר שעון המזרח כדי לאפשר לה לאמת את תקינות המידע הטיסה והבטיחות.

דובר רשות שדות התעופה הישראלית מסר בתגובה כי "נכון לרגע זה לא קיימים שינויים בלוח הטיסות לטיסות היוצאות מנתב"ג לארצות הברית והיוצאות מארה"ב".

מאל על נמסר כי "בהמשך לדיווחים על הפרעות בלוח הטיסות בארה״ב, אנו מעדכנים כי כל טיסות אל על נחתו והמריאו במועד וללא שינוי מלוח הזמנים המקורי.  כמו כן, טיסות אל על הנמצאות בדרכן לארה״ב מתוכננות לנחות במועד. ככל שיהיה שינוי נשוב ונעדכן".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טיסות פנים ארציות בארה"ב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: