אא

שגרירי אל על: 83 טייסים ודיילים מתנדבים בהסברה ושיפור תדמיתה של ישראל

פרויקט שגרירי אל על לשנת 2023 יוצא לדרך להסברה ושיפור תדמיתה של ישראל בעולם: 83 טייסים ודיילים של אל על התגייסו לפרויקט בהתנדבות

צילום: Anastasia Shub צילום: Anastasia Shub

אל על משיקה מחדש את פרויקט שגרירי אל על לשנת 2023. במסגרת הפרויקט אשר מטרתו העיקרית היא הסברה ושיפור תדמיתה של ישראל ברחבי העולם, משתתפים בהתנדבות מלאה 83 טייסים ודיילים, תוך שהם לוקחים חלק בפעילויות עם קהילות וגופים שונים במהלך השהות בחו"ל בין הטיסות.

83 השגרירים, בגילאים מגוונים, נבחרו לאחר מיונים קפדניים והשתתפו בקורס הכשרה מיוחד אשר הועבר בשיתוף פעולה עם ארגון StandWithUs והיווה את יריית הפתיחה של הפרויקט. הקורס שם דגש על "יישור קו" בכל הנוגע למצב ההסברה של ישראל בעולם בתקופה של פוסט קורונה ועליה במקרי האנטישמיות.

"אנו גאים להחזיר לפעילות את פרויקט השגרירים של אל על לאחר שנים מוצלחות של עשייה. מדובר בפרויקט ייחודי בנוף הישראלי שבו הכל נעשה מאהבת הארץ ובהתנדבות מלאה של כל הצדדים. אנו מחזקים ידיהם של השגרירים המתנדבים במדי אל על שעושים עבודת קודש לא פחות, בקירוב לבבות ושינוי הדרך בה מסתכלים על ישראל. בהזדמנות זו רוצה לומר תודה ומלוא הערכה לאפרת ראלברוק אשר מנהלת את תוכנית שגרירי "אל על" משנת 2018 וכמו כן, מודה לשני יהב ולאליק הרפז מנהלי ההדרכה״, אמרה לימור בוזגלו, סמנכ"לית משאבי אנוש אל על.

פרויקט שגרירי אל על הושק בשנת 2010 על ידי אליעזר שקדי בימיו כמנכ"ל אל על. במהלך השנים אלפי בני אדם ברחבי העולם נחשפו והשתתפו ביותר מ- 1000 פעילויות שונות שהובילו שגרירי אל על. בין היתר זכורים אירוע ענק לקהילה האוונגליסטית בדרום אפריקה ששודר למיליוני נוצרים מאמינים ברחבי העולם ועורר הדים, וכן טיסת "זיכרון בסילון" מרגשת במיוחד, בה בפעם הראשונה הוקראה עדות של ניצולת שואה במהלך טיסה מטורונטו למצעד החיים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: