אא

המדינות המתויירות בעולם: צרפת ראשונה, ספרד שניה

צרפת הובילה את הרשימה ב-2019 עם 88.1 מיליון מבקרים, אך עפ"י GlobalData, ספרד עקפה אותה ב-2021. עם זאת, צרפת עומדת לחזור לצמרת עם 93.7 מיליון תיירים בינלאומיים עד 2025

מרסיי, צרפת. צילום: 123rf מרסיי, צרפת. צילום: 123rf

לפי הדיווח האחרון של חברת הנתונים והניתוח הבינלאומית המובילה, GlobalData, "תובנות שוק התיירות: מערב אירופה", צרפת הייתה המדינה המתוירת ביותר בעולם לפני מגפת הקורונה, ואירחה 88.1 מיליון תיירים זרים ב-2019.

ספרד אומנם עקפה את צרפת בשנת 2021, עם 26.3 מיליון תיירים זרים בשנת שיא הקורונה, אך צרפת עומדת לחזור לצמרת, לאחר שמשכה 66.6 מיליון תיירים בינלאומיים בשנת 2022, והיא צפויה לבסס את מעמדה כמדינה המתוירת ביותר בעולם, כשתמשוך 93.7 מיליון מטיילים בינלאומיים עד 2025, עפ"י התחזית של GlobalData.

האנה פרי, אנליסטית נסיעות ותיירות ב-GlobalData, מציינת כי איטליה, ספרד וצרפת מהוות את פלח שוק התיירות המשמעותי ביותר במערב אירופה.

צרפת פופולרית לא רק בקרב מטיילים אירופיים, בעיקר מבריטניה, גרמניה ובלגיה, אלא גם פופולרית בקרב תיירים מיעדים רחוקים, כולל סין וארצות הברית. זה מכבר צרפת היא היעד האירופי המוביל עבור תיירים אמריקנים.

ספרד, כאמור, אירחה 26.3 מיליון מבקרים בשנת 2021, וגם היא צפויה למשוך מספר שיא של 89.5 מיליון תיירים בינלאומיים עד 2025.

היתרונות הגדולים של צרפת וספרד הן מערכת התחבורה שלהן. הנסיעה בין ערים מרכזיות, הן בצרפת והן בספרד, היא קלה יחסית באמצעות רכבות מהירות המקשרות בין הערים הגדולות.

האנה פרי מציינת שפרויקט התחבורה המרכזי במערב אירופה הוא קו הרכבת האולטרה מהירה, המתוכנן על ידי הנציבות האירופית, בין ליסבון בפורטוגל להלסינקי בפינלנד.

התוכנית כוללת רשת רכבות מהירות באורך 8,000 ק"מ בין ליסבון להלסינקי, כשקו הרכבת יעבור בפורטוגל, ספרד, צרפת, גרמניה, דנמרק, אסטוניה, ליטא, פולין ופינלנד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: צרפתספרד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: