אא

דלתא אייר ליינס תפעיל טיסה יומית לאטלנטה החל מאפריל הקרוב

שבועיים לאחר ההודעה על ביטול טיסות אמריקן איירליינס למיאמי, דלתא אייר ליינס, שכבר הודיעה על חזרתה לטוס בקו ת"א-אטלנטה עם שלוש טיסות שבועיות, מעדכנת כי תפעיל טיסה יומית בקו החל מחודש אפריל

דלתא איירליינס. צילום: 123rf דלתא איירליינס. צילום: 123rf

דלתא אייר ליינס תפעיל טיסה יומית לאטלנטה החל מחודש אפריל הקרוב.

החברה שהודיעה כבר בחודש אוגוסט כי תפעיל החל מחודש חודש מרץ הקרוב 3 טיסות ישירות בקו אטלנטה תל אביב, הכריזה בסוף השבוע על הרחבת מספר הטיסות הישירות בקו המתחדש, והחל מ-17 באפריל 2023 תגדיל את מספר הטיסות לשבע טיסות שבועיות. 

״הטיסות יאפשרו לנוסעים ליהנות ממאתיים טיסות המשך ברחבי ארה"ב ומעבר״, מציינים בחברת דלתא, זאת בנוסף לטיסות הישירות מתל אביב לבוסטון ולניו יורק – JFK.

כפי שפרסמנו דלתא הכריזה על החזרת הקו באוגוסט האחרון ובביקורו האחרון של בכיר החברה בישראל אף הודיעה כי תקדים את השקת הקו ממאי למרץ הקרוב עם שלוש טיסות שבועיות, עתה כאמור החברה מודיעה כי תתגבר את טיסותיה ותפעיל טיסה יומית מאטלנטה לתל אביב כבר באפריל.

הקו החדש מישראל הינו חלק מרשת הטיסות הגדולה ביותר אי פעם של דלתא לאירופה שתפעיל יותר מ-600 טיסות בשבוע ל 26 יעדים ששונים ביבשת.

טיסות דלתא מתל אביב לאטלנטה ימריאו בשעה 11:30 וינחתו באטלנטה בשעה 17:55 ( שעון מקומי ). הנוסעים מישראל יוכלו להמשיך מאטלנטה בטיסות ישירות ליעדים נדרשים כמו: מיאמי, אורלנדו, לוס אנג'לס וסאן פרנסיסקו. 

ההודעה על תגבור הטיסות והפעלת טיסה יומית מגיעה ימים ספורים לאחר הפרסום הראשון של פספורטניוז על הפסקת טיסותיה של אמריקן איירליינס באופן מפתיע את הפעלת הקו ממיאמי לתל אביב ב-24 במרץ.

בנוסף לקווים מאטלנטה וניו יורק, חברת התעופה השיקה בחודש מאי האחרון קו בין נמל התעופה הבינלאומי בוסטון לוגאן (BOS) לתל אביב. 

בסה"כ תפעיל החברה החל מאפריל הקרוב 17 טיסות שבועיות בין ישראל וארה"ב.

דלתא חוזרת לאטלנטה. צילום: Shutterstockדלתא חוזרת לאטלנטה. צילום: Shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דלתא אייר ליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: