אא

רונן לוי מונה למנכ"ל משרד החוץ

לוי, 48, שירת כ-3 עשורים בקהילת המודיעין והביטחון, בין היתר, בשב"כ ובמל"ל. שר החוץ, אלי כהן: "אחד האנשים המנוסים והיצירתיים בחיבור ובחיזוק קשרים בינלאומיים עבור ישראל"

משרד החוץ. צילום: shutterstock משרד החוץ. צילום: shutterstock

שר החוץ, אלי כהן, הודיע היום (א') על מינויו של רונן לוי (מעוז) למנכ"ל משרד החוץ. הבוקר הודיע מנכ״ל משרד החוץ המכהן, אלון אושפיז, על כוונתו לפרוש מהתפקיד. 

לוי (48) שירת כמעט 30 שנים בקהילת המודיעין והביטחון. החל בתפקידי שטח, מבצעים ומודיעין בשב"כ ועד לתפקיד ראש אגף בכיר במטה לביטחון לאומי במשרד ראש הממשלה. בתפקידו האחרון במל"ל, שימש ראש האגף לקשרים מיוחדים וצבר ניסיון רב בקשרים בינלאומיים ובפיתוח יחסים עם בכירי הממשל ברחבי העולם.

לוי בוגר מדעי ההתנהגות, ניהול עסקים וכלכלה מאונ' בן-גוריון ובעל תואר MBA מהמוסד האקדמי פרס.

ממשרד החוץ נמסר כי לוי הוביל ליצירת קשרים חשאיים בין ישראל למדינות שלא היו איתן קשרים, היה שליח מיוחד של ראש הממשלה וראש המל"ל למשימות מיוחדות, תרם רבות מאחורי הקלעים הסכמי אברהם והיה אחראי על הקשר עם גופים מקבילים ברחבי העולם.

שר החוץ, אלי כהן: "רונן לוי הוא אחד האנשים המנוסים והיצירתיים בחיבור ובחיזוק של קשרים בין לאומיים עבור מדינת ישראל, והוא הוכיח את עצמו באין ספור הישגים שלא את כולם ניתן לפרסם. אין לי ספק שכמנכ"ל, ביחד עם צוות העובדים המקצועי והמסור של המשרד, התרומה למעמדה של מדינת ישראל בעולם תהיה דרמטית".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: משרד החוץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: