אא

69% מבכירי חברות התעופה: ״צורך משמעותי בבינה מלאכותית״

מחקר חדש של חברת Datalex מגלה את העדפות חברות התעופה ומסמן מגמה: חברות התעופה מתעדפות השקעות בטכנולוגיה

הנוסעים משתוקקים לטכנולוגיות חדשות. צילום: 123rf הנוסעים משתוקקים לטכנולוגיות חדשות. צילום: 123rf

מחקר חדש של חברת Datalex מגלה שחברות תעופה מתעדפות השקעות אסטרטגיות המאפשרות מודרניזציה, כמו בינה מלאכותית, והתרחקות מטכנולוגיה עתיקה. המחקר שנערך בנובמבר כולל תובנות של יותר מ-150 בכירים בחברות תעופה, כמחציתם מחברות ״שירות מלא״ ומחצית מחברות תעופה חסך (לואו קוסט). עוד הדו״ח משלב מידע מ-10,000 נוסעים, ב-10 מדינות, לרבות ארצות הברית, בריטניה, סינגפור, ברזיל, גרמניה ועוד. המטיילים מאותתים על רצון מוגבר לאפשרויות הזמנה ושירות מודרניים, לרבות תמחור שקוף, שיטות תשלום חדשות, ומוצרים ממוקדים קיימות.

עוד מהדוח עולה כי בינה מלאכותית עשויה לשחק תפקיד חשוב בחברות התעופה בשנים הקרובות, כש-69% מבכירי חברות התעופה אמרו שיש לה צורך משמעותי בתפקיד ניהול ההכנסות בחברה. הצרכנים דורשים חדשנות בתשלומים: המטיילים שענו על הסקר הצביעו על רצון עז לשלם בדרכים נוספות עבור הטיסות, כשהדרך הפופולרית ביותר היא שימוש בנקודות נאמנות. במקביל, גם מנהלי חברות. תעופה מזהים את ההזדמנות כש-49% אמרו כי מימוש נקודות נאמנות היא אפשרות התשלום שמספקת את הזדמנות ההכנסה הגדולה ביותר עבור חברות התעופה. בין שאר אפשרויות התשלום, 53% מהמטיילים אומרים שהם ישתמשו בפריסת תשלומים, 48% אמרו שישתמשו ב-Apple Pay, ו-34% אמרו שישתמשו במטבע קריפטוגרפי.

״המחקר שלנו מסמן בבירור את הצורך והדחיפות בהגדלת ההשקעה הדיגיטלית, והוא ממחיש חשיבה מתקדמת יותר של חברות תעופה המוכנות לחדשנות, לצד פורפיל נוסעים שמחכה בקוצר רוח למודרניזציה שתצא לדרך״, אמר סמנכ״ל טכנולוגיות ב-datalex, בריאן לואיס.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טכנולוגיה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: