אא

פרסום ראשון: 1,200 עובדים פיליפינים צפויים להגיע לעבודה בבתי המלון לקראת פסח​

עובדים אלה מצטרפים לכ-800 העובדים שכבר מועסקים כיום במלונות ובכך תושלם המכסה שאושר בהחלטת הממשלה מיולי להעסקת 2,000 עובדים זרים מהפיליפינים

צילום: 123rf צילום: 123rf

רשות האוכלוסין וההגירה הודיעה היום (ראשון) על פתיחת הפעימה השלישית להגשת בקשות להיתרי העסקת עובדים זרים להעסקתם במקצועות החדרנות בענף המלונאות. פעימה זו כוללת 1,200 עובדים זרים נוספים לענף בתוספת היתרה מהפעימה הקודמת ומסתכמת בסה"כ 1ֿ,233 עובדים זרים.

לדברי נשיא התאחדות המלונות אבי ניסנקורן: ״המלונות מדווחים על הצלחה רבה בקליטת העובדים מהפיליפינים ומשבחים את העובדים והעובדות על המקצועיות ועל תרבות השירות הגבוהה. מהקשר עם העובדים ועם נציגי שגרירות פיליפינים בישראל אנו מדווחים על שביעות רצון גבוהה גם מקרב העובדים עצמם. אני מודה לממשלת ישראל שאישרה את ההחלטות ובעיקר למשרד התיירות ולרשות ההגירה על עובדיהם המסורים שעמלים על הביצוע ועושים עבודה נאמנה בנושא".

עובדים אלה מצטרפים לכ-800 העובדים שכבר מועסקים כיום במלונות ובכך תושלם המכסה שאושר בהחלטת הממשלה מיולי להעסקת 2,000 עובדים זרים מהפיליפינים במקצועות החדרנות והניקיון במלונות ישראל. עובדים אלה מיועדים לכל אזורי הארץ למעט אזור אילת שם עובדים 2,000 עובדים ירדנים שאושרו למלונות בהחלטה אחרת. את המהלכים להבאת העובדים הזרים לענף המלונאות הסובל ממחסור קשה בכוח אדם, יזמה התאחדות המלונות תוך שיתוף פעולה מלא של משרד התיירות ורשות ההגירה אשר התגייסו למשימה. 

אבי ניסנקורן. צילום: כפיר סיווןאבי ניסנקורן. צילום: כפיר סיוון

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: התאחדות המלונותמשרד התיירותאילת

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: