אא

נמל התעופה הבינלאומי של בחריין זכה בדירוג 5 כוכבים ע"י Skytrax

זו השנה השנייה ברציפות שחברת דירוג התעופה הבינלאומית מעניק לנמל התעופה את הדירוג הגבוה ביותר כהוקרה על הסטנדרטים הגבוהים של המתקנים והשירותים שלו

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

נמל התעופה הבינלאומי של בחריין (BIA) זכה לדירוג של 5 כוכבים מ-Skytrax, חברת הדירוג המובילה בעולם לשדות תעופה וחברות תעופה, זו השנה השנייה ברציפות בזכות הסטנדרטים הגבוהים של המתקנים והשירותים שלו.

Skytrax הכריזה על הדירוג בעקבות בדיקה, שנערכה בנובמבר 2022 שכללה מספר רחב של קריטריונים, מתקנים ושירותי לקוחות. דירוג של 5 כוכבים הוא הדרגה האיכותית ביותר מוענקת על ידי Skytrax לשדה תעופה.

יו"ר מועצת המנהלים של קבוצת Gulf Air , זאייד אל זאיאני, אמר כי ההישג מהווה אינדיקציה לסטנדרטים הגבוהים של שדה התעופה, העומדים בקנה אחד עם השיטות הבינלאומיות הטובות ביותר: "ההישג העולמי הזה של BIA חייב הרבה לתמיכתו של הוד מלכותו המלך חמד בן איסה אל ח'ליפה במגזר התעופה ובגיבוי הממשלה, בראשות הוד מלכותו הנסיך סלמאן בן חמד אל ח'ליפה, יורש העצר וראש הממשלה. מגזר התעופה הוא עמוד התווך של הצמיחה והפיתוח הכלכליים של הממלכה".

"למרות שהטרמינל חדש והאיכות הגבוהה של השירותים לנוסעים, שזכתה להכרה והסמכה בפעם השנייה על ידי Skytrax, בחריין מעוניינת להמשיך ולפתח את שירותיה כדי לענות על הצרכים של מגזרי נוסעים שונים. דירוג זה משקף גם את המאמצים הבלתי נלאים של צוות הנמל, השותפים האסטרטגיים שלנו וספקי שירותים, שכולם שואפים ליישם את הסטנדרטים הבינלאומיים הגבוהים ביותר במתן שירותים לנוסעים ולחברות תעופה".

מנכ"ל נמלל התעופה, מוחמד יוסף אל בינפלאח, אמר: "מאז השקת הטרמינל החדש ב-2021, בנינו רקורד חזק של הישגים הממחישים את היכולת שלנו לעמוד בביטחון לצד שדות התעופה המובילים בעולם".

מנכ"ל Skytrax, אדוארד פלייסטד, בירך את הנמל על קבלת דירוג 5 כוכבים זו השנה השנייה ברציפות: "דירוג גבוה זה מכיר בסטנדרטים הגבוהים של המתקנים והשירותים הניתנים בנמל התעופה הבינלאומי של בחריין. שדה התעופה מספק מגוון מצוין של מתקנים, אווירת טרמינל נעימה מאוד, ההופכת אותו לנמל תעופה ידידותי ביותר ללקוח".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Skytraxבחרייןgulf air

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: