אא

ITA תפעיל טיסות ישירות מרומא לריו דה ז'נרו החל מאוקטובר

חברת התעופה הודיעה כי תפעיל, באמצעות איירבוס A330, החל מ-29 באוקטובר 2023 טיסות בתדירות יומית לריו דה ז'נירו, ברזיל

ITA. צילום: shutterstock ITA. צילום: shutterstock

חברת התעופה ITA (איטה איירוויז) מרחיבה את רשת הנתיבים הבין-יבשתית שלה.  תפעיל טיסות חדשות מרומא פיומיצ'ינו לריו דה ז'נירו.

הקו החדש של איטה איירוויז יופעל באמצעות איירבוס A330 החל מ-29 באוקטובר 2023 בתדירות יומית. הטיסות היוצאות משדה התעופה פיומיצ'ינו רומא בשעה 21:50 והמגיעות לנמל התעופה הבינלאומי של ריו דה ז'נרו בשעה 6:05 בבוקר, שעון מקומי. הטיסות מריו דה ז'נרו יופעלו החל מ-30 באוקטובר 2023, בתדירות היומית ההמראה בשעה 15:45 ונחיתה ברומא פיומיצ'ינו בשעה 6:45 בבוקר, שעון מקומי.

"ההתרחבות לטווח ארוך היא אחד מעמודי התווך העיקריים של האסטרטגיה של איטה איירוויז, שכן היא מייצרת רווחיות אך גם משפרת את הרשת הטיסות לטווח הקצר, ובכך תורמת להכפלת הקיבולת של הרשת הבין יבשתית של החברה", נמסר מהחברה.  

עוד נמסר, "הקו יאפשר לאיטה איירוויז לחזק עוד יותר את התרחבותה בדרום אמריקה, בעקבות הטיסות הנפתחות לבואנוס איירס ולסאו פאולו, שהייתה מאז ומתמיד יעד מועדף לחופשות - כמו כמו כן שוק אסטרטגי יחד עם ארה"ב לתנועת עסקים ומטענים".

הקונקשן החדש מצטרף לטיסות של איטה איירוויז לניו יורק, המופעלות משדות התעופה רומא פיומיצ'ינו ומילאנו מלפנסה, ואלו לבוסטון, מיאמי, לוס אנג'לס, וושינגטון, סן פרנסיסקו, סאו פאולו, בואנוס איירס, טוקיו, ניו דלהי ומאלה (המלדיביים) שהחלו לפעול מרומא פיומיצ'ינו מוקדם יותר השנה. כרטיסים  לטיסות החדשות ניתן לרכוש בכל ערוצי המכירה של איטה איירוויז דרך אתר האינטרנט הרשמי.

אמיליאנה לימוסאני, המנהלת המסחרית של איטה איירוויז ומנכ"ל מועדון VOLARE : "אני שמחה להכריז על השקת הטיסה הישירה החדשה של רומא פיומיצ'ינו - ריו דה ז'נירו שתופעל החל מה-29 באוקטובר 2023, זמינה ללקוחותינו לרכישה בכל ערוצי המכירה, נכון להיום - אמרה פתיחת היעד בריו דה ז'נרו היא חלק מאסטרטגיות הפיתוח והצמיחה של ההצעה הבין יבשתית של החברה שלנו. בעקבות אסטרטגיית התרחבות זו, הוספנו השנה גם טיסות ישירות חדשות מרומא פיומיצ'ינו לוושינגטון שיפעלו מיוני ולסן פרנסיסקו, החל מיולי, הטיסות פתוחות למכירה באתר ואצל סוכני הנסיעות/

אלכסנדר מונטיירו, נשיא נמל התעופה הבינלאומי בריו דה ז'ניירו: "הגעתה של איטה איירוויז לריו היא חדשות מצוינות עבור התיירות הברזילאית. החזרת איטליה לרשת שלנו תעזור לצמיחת המגזר, נכס חשוב לכלכלת ריו דה ז'נרו. אנו נשארים מחויבים להרחיב את הקשר בין ריו ליעדים העיקריים בעולם, כמו העיר רומא, בירה תוססת, עשירה בתרבות והיסטוריה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ITA

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: