אא

רשת מלונות ישרוטל מציגה: פסטיבל יאם באילת

הפסטיבל יתקיים ב-9-11 במארס במלונות הרשת: רויאל ביץ' אילת, אגמים, ספורט קלאב והמלך שלמה שיארחו שפים לצד מוזיקאים

ישרוטל אילת. צילום 123rf ישרוטל אילת. צילום 123rf

פסטיבל יאם של רשת מלונות ישרוטל יתקיים ב-9-11 במארס. במסגרת הפסטיבל, רשת המלונות מזמינה חובבי קולינריה לסופ״ש ב-4 ממלונותיה באילת: רויאל ביץ' אילת, אגמים, ספורט קלאב והמלך שלמה.

המלונות האמורים ייארחו אנסמבל של שפים מובילים בהם, רז רהב שיתארח במלון רויאל ביץ אילת, יוסי שטרית שיתארח במלון אגמים, דר' נוף עתמאנה שתתארח במלון ספורט קלאב ואבי ביטון במלון המלך שלמה. במהלך 3 ימי הפסטיבל, יכינו השפים מנות מיוחדות לאורחי הפסטיבל בארוחת הבוקר, ארוחת הערב וכן בארוחת שישי. לצד השפים המקומיים, יתארח שף אורח בינלאומי שיציג פופ-אפ קינוחים מיוחד. בנוסף, יינתן ייצוג לדור הצעיר של עולם הקולינריה: פוד טראקס עם מנות רחוב של השפים נדב ודניאל, הלל גרדי (מאסטר שף) ושף אוהד לוי במתחם האירועים ישרוטל לייב.

זאת ועוד, בפסטיבל יתקיימו סדנאות העשרה וטעימה של יין, בירות, קוקטיילים וקפה, הופעות חיות, מתחם קבלת שבת ועוד. "בכוונת ישרוטל להפוך את פסטיבל יאם למסורת, שימשוך קהל ישראלי ובינלאומי גם יחד לעיר הדרומית לחופשת חורף חווייתית במיוחד", נמסר.

כמו כן, חובבי התרבות יוכלו ליהנות מהופעות של אומנים ידועים כשאר המופע המרכזי בקבלת שבת יהיה של מועדון הקצב של אביהו פנחסוב, DJ דלית רצ'שטר מארחת את רן דנקר בפאב המאנקיס, פבלו רוזנברג שיופיע בפאב הג'אספר 08, DJ דני תובל בסט לייב עד השקיעה במתחם קבלת השבת.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשת מלונות ישרוטל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: