אא

פתחו יומנים: יריד התיירות הערבי Arabian Travel Market יתקיים בדובאי ב-1-4/5/2023

Arabian Travel Market – - ATM - יריד התיירות של העולם הערבי - יתקיים בפעם ה-30 וצפויה בו השתתפות ישראלית משמעותית, לאחר שאשתקד משרד התיירות וחברות ישראליות השתתפו בו לראשונה

ביריד ATM 2022. צילום: פספורטניוז ביריד ATM 2022. צילום: פספורטניוז

אנשי מקצוע בתחום התיירות מרחבי העולם יכולים החל מהיום להירשם להשתתף ב-Arabian Travel Market (ATM) 2023, שיתקיים במרכז הסחר העולמי של דובאי (DWTC) בין התאריכים 1-4 במאי.

כזכור, לראשונה השתתפו כבר בשנה שעברה, גם ישראלים רבים ביריד התיירות הערבי החשוב.

"לקראת אפס זיהום", היריד ה-30 של ATM יציע למנהיגי תעשייה וקובעי מדיניות בענף התיירות הבינלאומית לחקור אתגרים והזדמנויות לעתיד של נסיעות בנות קיימא.

דניאל קרטיס, מנהלת יריד Arabian Travel Market, אמרה שהם נרגשים לפתוח רשמית את ההרשמה ליריד ה-30 של ATM, שיפנה זרקור על נושא הקיימות בענף הנסיעות.

תוכנית הכנס ATM 2023 פותחה במיוחד כדי לטפל בנושאי קיימות בתעשיית הנסיעות והתיירות, ותכלול מגוון עצום של מפגשים, שיעסקו בחדשנות ובשיטות עבודה מומלצות הקשורות לסביבה, הוסיפה קרטיס.

היריד מצפה לארח יותר מ-34,000 מומחי נסיעות, תיירות ואירוח מהמגזר הציבורי והפרטי מרחבי העולם, כולל יותר מ-1,500 מציגים מיותר מ-150 יעדים.

ביריד של השנה תתקיים גם תחרות ה-ATM Start-up, שבה 7 סטארט-אפים חדשניים בתחום הנסיעות יתמודדו בפני שופטים מומחים וקהל על הצגת הפתרון המשפיע על הקיימות בענף הנסיעות, וגם פרסי הדוכנים הטובים ביותר יתייחסו לראשונה לנושא הקיימות.

כזכור, אשתקד השתתפה ישראל לראשונה ב-ATM עם ביתן רשמי של משרד התיירות ונציגויות של חברות תיירות שונות, וביריד של השנה, נוכח העניין הרב של התיירים הישראלים באיחוד האמירויות, צפויה השתתפות מוגברת של נציגים וחברות ישראליות.

ATM 2023 מתקיים בשיתוף עם מרכז הסחר העולמי של דובאי ושותפיו האסטרטגיים כוללים את: מחלקת הכלכלה והתיירות של דובאי (DET), Emirates כחברת התעופה הרשמית, IHG Hotels and Resorts כשותף המלונות הרשמי ו-Al Rais Travel כחברת הנסיעות הרשמית.

לרישום באתר היריד: הקליקו כאן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דובאיATM

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: